סיון רהב מאיר היא אשת התקשורת המובילה בישראל

סקר חדש ניסה למצוא מיהי העיתונאית האהובה והמשפיעה ביותר כיום. 21% סברו שמדובר אשת התקשורת הדתיה שהקדימה בהרבה נשים מוכרות אחרות כמו יונית לוי, אילנה דיין וגאולה אבן

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/09/17 07:19 כב באלול התשעז

סיון רהב מאיר היא אשת התקשורת המובילה בישראל
סיון רהב מאיר, צילום: מדף הפייסבוק של סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר היא אחת מנשות התקשורת המובילות בישראל, זו כבר עובדה ידועה. אך לפי סקר מיוחד, שנערך על יד 'הגל החדש' עבור עיתון 'ליידי גלובס', היא נחשבת ללא פחות מהמשפיעה והאהובה מכולן.

מהסקר, שנערך בקרב 500 נשאלים המייצגים את האוכלוסיה היהודית בישראל ויפורסם בגיליון ספטמבר של העיתון, עלה כי 21% אחוזים דירגו את ההכתבת הותיקה והדתיה של חדשות 2 כאשת התקשורת המשפיעה והאהובה בישראל.

מפילוח תוצאות ההצבעה בין דתיים לחילוניים, ניתן לראות כי 50% מהנשאלים חובשי הכיפה רהב מאיר היא אכן במקום הראשון, בעוד שבציבור הכללי רק 8% סברו כך.

ממלאת אולמות. רהב מאיר בפתיחת השנה של המרכז האדמי לב

ממלאת אולמות. רהב מאיר בפתיחת השנה של המרכז האדמי לבצילום: מיכאל ארנבורג

למקום השני והשלישי הגיעו מגישת חדשות 2 יונית לוי ומגישת 'עובדה' אילנה דיין עם 13 ו-11% בהתאמה. את החמישייה הראשונה סגרו נשות ערוץ 10, מגישת המהדורה המרכזית תמר איש שלום (7%) ומחליפתה טלי מורנו (6%).

בהמשך הרשימה ניתן למצוא את מגישת ערוץ 10 אשרת קוטלר עם 6%, חברתה לערוץ הכתבת לענייני צרכנות נגה ניר נאמן, שקיבלה 5%, כמוה גם מגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי 'כאן בהרצה' גאולה אבן, ש-5% בחרו בה כאשת התקשורת האהובה והמשפיעה.

את הרשימה סגרו העיתונאיות סיון כהן ואיילה חסון מערוץ 10 עם 4% הצבעה כל אחת ולבסוף נבחרה מגישת חדשות 2 דנה ויס עם 3% מהנשאלים שהחשיבו אותה כאשת התקשורת המובילה בישראל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן