נציגת 'אמונה' מונתה ליו"ר מועצת ארגוני הנשים הארצית

אושרית סטבון, נציגת 'אמונה'-תנועת האישה הדתית, מונתה ליו"ר מועצת ארגוני הנשים הארצית, המאגדת תחתיה את כל ארגוני הנשים בישראל. "מרגישה שזו זכות וחובה, ומאמינה שרב המשותף על השונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/18 14:32 טו בטבת התשעט

נציגת 'אמונה' מונתה ליו"ר מועצת ארגוני הנשים הארצית
אושרית סיטבון, צילום: באדיבות המצולמת

כבוד למגזר. אושרית סטבון, נציגת תנועת 'אמונה', מונתה ליו"ר מועצת ארגוני הנשים הארצית. סטבון, תושבת אלון שבות, יועצת הפרלמנטרית של ח"כ מירב בן ארי ממפלגת כולנו.

"אני מבקשת להודות לתנועת 'אמונה' ולנשיאת התנועה, הגב' ליאורה מינקה, על האמון ועל הזכות להיות נציגת התנועה ולשמש כיו"ר 'מועצת ארגוני הנשים בישראל'" אמרה סטבון לכיפה. 

סטבון היא אמא לשלושה ילדים. תאומים בן 10 ועוד בת זקונים בת 8. היא החלה את פעולותיה החברתיות באגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן. שימשה בעבר היועצת הפרלמנטרית של שאול יהלום וזבולון אורלב. לאחרונה יזמה את הקמתו של פורום הנשים בגוש עציון, המעודד נשים לרוץ למועצה ולוועדי הישובים בגוש עציון.

סטבון אמרה "על אף שנשות הארגונים החברות בארגון מגיעות מעולמות תוכן שונים, עדיין רב המשותף ביננו. אני רואה חשיבות ועוצמה רבה בהתארגנות נשית. אני מאמינה שההתארגנות הנשית, בכוחה להעצים כל אישה בהתמודדותה עם האתגרים הניצבים עדיין בפנינו כנשים גם בשנת 2018", והוסיפה,"אני תפילה לה' שיצליח דרכינו ואזכה להיות שליחה נאמנה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן