מתקדם: עופר ענבר מונה למנכ"ל משרד היח"צ 'לרנרקום'

אחרי שנתיים כסמנכ"ל משרד יחסי הציבור 'לרנרקום' שהקים אבי לרנר, ימונה עופר ענבר למנכ"ל המשרד. ענבר: "אני מודה ל אבי על ההזדמנות להמשיך יחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/17 12:50 ג באב התשעז

מתקדם: עופר ענבר מונה למנכ"ל משרד היח"צ 'לרנרקום'
עופר ענבר, צילום: יחצ

אחרי שנתיים כסמנכ"ל במשרד יחסי הציבור 'לרנרקום' ימונה עופר ענבר למנכ"ל המשרד. במסגרת השינוי, הבעלים אבי לרנר יוביל במשרד את תחום הייעוץ האסטרטגי והניו מדיה ומנכ"ל המשרד עופר ענבר ינהל את העבודה השוטפת, הדוברות ויחסי הציבור של לקוחות המשרד וימשיכיו לנהל יחד קמפיינים וניהול המשברים.

ענבר, 35 נשוי ואב לשלושה החל את דרכו בעולם התקשורת לפני כעשור בשנת 2007 ושימש כיועץ תקשורת וכסמנכ"ל משרד יחסי הציבור זליגר שומרון שם טיפל ב"מרכז מורשת בגין", "מכון לב" בית ספר שדה כפר עציון ולקוחות נוספים. 

בין לקוחות המשרד כיום ניתן למצוא את ראש העיר ירושלים ניר ברקת, העיתונים "ישראל היום" ו "מקור ראשון", המועצה הציונית בישראל, המועצה האזורית גוש עציון, ארגון "גשר" ועוד.

ענבר מסר כי "שנתיים בהן עבדנו קשה הוכיחו את עבודת הצוות בינינו ושמחתי לקבל את ההצעה החד פעמית הזו. משרדנו התרחב הן במספר הלקוחות והן בהיקף הפעילות, דבר שמראה כי אנו בדרך הנכונה. אני מודה ל אבי על ההזדמנות להמשיך יחד ולממש את מלוא הפוטנציאל שלנו. אנו נמשיך לקדם את האינטרסים של לקוחותינו על הצד הטוב ביותר".

הבעלים אבי לרנר מסר: "עופר הוא בולדוזר תקשורתי שדוחף קדימה ללא הפסקה והוכיח יכולות שסייעו בשנתיים האחרונות להצלחת הקמפיינים והלקוחות של המשרד. יחד השמיים הם הגבול".