משה לאון: "אשיב את הצעירים לירושלים"

המועמד לרשת את מקומו של ניר ברקת, השיק את קמפיין הבחירות שלו וטען כי הוא לא "בא כמי שמבקש לכבוש לו יעד. אני בא בשביל להפוך יחד אתכם חלומות למציאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/18 14:26 יב בניסן התשעח

משה לאון: "אשיב את הצעירים לירושלים"
לאון בערב השקת קמפיין הבחירות, צילום: דוברות מטה לאון

משה ליאון הכריז אמש ( שלישי) פומבית על מועמדותו לראשות העיר ירושלים והשיק במלון קראון פלזה שבבירה את קמפיין הבחירות: "האהבה לירושלים תנצח"

"אני לא מדבר בסיסמאות – המטרות ברורות לי, וברורה לי הדרך למימושן", אמר אחד המועמדים לרשת את ראש העיר שיסיים את תפקידו בקרוב, ניר ברקת.

ליאון, שכיהן בעברו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים ויו"ר רכבת ישראל, התמודד גם במערכת הבחירות הקודמת ובהשך כיהן כחבר מועצת העיר.

"הגעתי לרגע הזה אחרי דרך ארוכה של חיי עבודה מלאי משמעות ואתגרים", אמר והוסיף כי "על בסיס עשרות שנות עשיה וניסיון בתפקידי מפתח בשירות הציבורי בכלל ולמען ירושלים בפרט, בשלו עבורי כל התנאים להוביל את העיר.

עוד הוא ציין כי הוא אינו "בא כמי שמבקש לכבוש לו יעד. אני בא לכאן בשביל להפוך יחד אתכם חלומות למציאות ולהנהיג את ירושלים מעלה לפסגות הראויות לה כבירתנו הנצחית  והמאוחדת".  ליאון התחייב כי יפעל להשארת הצעירים בבירה והשבת אלה שעזבו אותה בשנים האחרונות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן