מכה נוספת לסרנה: בידיעות אחרונות הפסיקו לפרסם את הטורים שלו

אחרי שהפסיד בתביעת הדיבה וחויב לשלם פיצויים לבני הזוג נתניהו מסתבר שגם ב'ידיעות אחרונות' לא אהבו את התסבוכת שנקלע אליה והפסיקו לפרסם את טוריו. סרנה: ""אני נמצא עכשיו בסוג של חופשה-לוכסן-השעיה שבמסגרתה הטור שלי הפסיק להתפרסם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/17 12:01 יא בתמוז התשעז

מכה נוספת לסרנה: בידיעות אחרונות הפסיקו לפרסם את הטורים שלו
סרנה בבית המשפט, צילום: פלאש 90. מוטי קמחי

העיתון "ידיעות אחרונות" הפסיק לפרסם את טורו של יגאל סרנה. הפסקת הפרסום החלה זמן קצר לאחר ההפסד במשפט, שבסופו חויב לשלם לראש הממשלה ולרעייתו למעלה מ-100 אלף שקל. כך מפורסם היום באתר 'העין השביעית'.

פסיקת בית-המשפט בתביעת נתניהו נגד סרנה ניתנה ב-11 ביוני. יומיים לפני כן פורסם טורו האחרון עד כה ב"מוסף לשבת" של "ידיעות אחרונות". מאז, כבר למעלה משלושה שבועות, הוא אינו כותב בעיתון. מדבריו של סרנה עולה כי עתידו ב"ידיעות אחרונות" אינו ברור. "אני נמצא עכשיו בסוג של חופשה-לוכסן-השעיה שבמסגרתה הטור שלי הפסיק להתפרסם", הוא אומר לאיתמר ב"ז מהעין השביעית, ומוסיף: "אנחנו נמצאים באיזה בירור של מערכת היחסים בינינו".

נזכיר כי תביעת הדיבה הוגשה לאחר שסרנה פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו ובו סיפר כי שרה נתניהו הכניסה את המאבטחים של ראש הממשלה לבעיה לאחר שבעקבות ויכוח בינהם הורידה אותו מהרכב באמצע כביש 1. סרנה לא הצליח להוכיח את אמיתות הסיפור וטענתו כי פרסום בפייסבוק אינו דומה לפרסום בעיתון לא התקבל להגנתו בבית המשפט.

באתר פורסם כי עורך "המוסף לשבת" של "ידיעות אחרונות", אביב הברון, לא היה מעוניין להתייחס לדברים. עורך "ידיעות אחרונות", רון ירון, בחר גם הוא שלא למסור תגובה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן