מינוי חדש ב"תורת החיים": ראש ישיבה נוסף לצד הרב טל

הרב אריאל פרג'ון יעמוד בראשות הישיבה לימינו של הרב טל, ובמקביל ימשיך לנהל את הישיבה לצעירים מבית "תורת החיים". בשיחה עם תלמידים ביטא הרב טל את הצורך בהוספת כוח ניהולי ורוחני שיעמוד לצדו

חדשות כיפה דויד ליבנה 28/05/18 21:04 יד בסיון התשעח

מינוי חדש ב"תורת החיים": ראש ישיבה נוסף לצד הרב טל
הרב אריאל פרג'ון, צילום: עומר כהן

ראש ישיבת "תורת החיים", הרב שמואל טל, הודיע הערב (ב') על מינויו של הרב אריאל פרג'ון לראש ישיבה נוסף שישמש לצדו. הרב טל ימשיך בתפקידו, והרב פרג'ון יעמוד בראש הישיבה, כשבמקביל ימשיך בחלקיות משרה, לנהל את הישיבה לצעירים מבית "תורת החיים".

בשיחה עם תלמידי הישיבה בישר הרב טל על המינוי החדש, וביטא את הרגשתו כי יש צורך להעצים את בית המדרש ולהוסיף בראשות הישיבה כוח רוחני שיהיה דומיננטי ומצוי בבית המדרש. הרב טל אמר עוד כי לצערו אינו יכול להימצא בבית המדרש בפועל בכמות הזמן שהיה רוצה, ולכן לאחר הרבה מחשבות והתייעצויות החליט לצרף אליו לראשות הישיבה את הרב אריאל פרג'ון.

הרב פרג'ון הוא תלמיד ותיק של הרב מרדכי אליהו, ואף עבד עימו על ספרי הלכה של הרב. בעבר חמד הרב פרג'ון במרכז הרב, שימש כר"מ בישיבת ההסדר במעלה אפרים, וזה יותר מעשור הוא לומד ומלמד בישיבת "תורת החיים". בחמש השנים האחרונות הוא עומד בראש הישיבה לצעירים של תורת החיים והוביל אותה להיות מהמובילות שבישיבות אלו.

הרב שמואל טל

הרב שמואל טלצילום: ויקיפדיה אבי אופנבכר--cc-by-sa

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן