"מה לכם ולהגינות", "תועמלן בשקל": קרב הציוצים בין שני העיתונאים

שמעון ריקלין ואטילה שומפלבי התגוששו בטוויטר ועקצו אחד את השני בנושאים שונים שסבבו סביב בנימין נתניהו. שומפלבי: "מבטיח לא לטנף על המעסיק שלך. סליחה, על ראש הממשלה". ריקלין: "יום אחד אם תתעורר לך במקרה המודעות אני משוכנע שתתבייש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/18 17:08 א בחשון התשעט

"מה לכם ולהגינות", "תועמלן בשקל": קרב הציוצים בין שני העיתונאים
רבים ברשת. ריקלין ושומפלבי, צילום: פלאש 90 ואמיר לוי

שני העיתונאים, שמעון ריקלין מערוץ 20 ואטילה שומפלבי מ ynet, ניהלו היום (רביעי) קרב ציוצים שבמוקדו עמד, איך לא, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ריקלין תהה כיצד חשיפתו של עמית סגל, לפיה ראש הממשלה יכול לבקש שלא להסיר את חסינותו לאור סעיף מיוחד בחוק, אינה עוררה הדים בקרב חוגי השמאל, "יש מצב שבשמאל יבינו שראש ממשלה מורידים בקלפי ולא בתפירת תיקים?".

שומפלבי מיהר להגיב בציוץ משלו כשאמר כי "אנשים הגונים שאין להם מה להסתיר לא מפחדים מן החוק ולא מסתתרים ממנו. אנשים הגונים מכבדים את שלטון החוק ולא בזים לו ופוגעים בו. אנשים הגונים מגנים על מדינתם ועל הדמוקרטיה שלה, לא מחרבים אותה. אנשים הגונים לא מפעילים חונטות של מפיצי בדיות כמוך כדי לשקר לציבור. אבל מה לכם ולהגינות".

הקרב הכתוב בין שני העיתונאים

הקרב הכתוב בין שני העיתונאיםצילום: צילום מסך מטוויטר

ריקלין זעם על הדברים ותקף את עיתונאי ynet המועסק על ידי אחד מכוכבי תיק 2000, "אתה עובד אצל נוני מוזס וברצינות מטיף לי -ולא לו על הגינות? חחחחח אפילו בשבילך זה משהו. עכשיו תקשיב תועמלן בשקל: העיתון שלך כידוע לך ועוד גורמים רדפו פה ראש ממשלה במשך שנים. במקום להתעסק בשטויות שהמצאתם שיתרכז בעבודתו ואחרי זה יעמוד לדין. ובכל מקרה תודה על ההומור".

שומפלבי לא התעלם ועקץ בציוץ משלו, "פיהוק. ברגע שכתבת נוני מוזס נרדמתי. אני מבין שזה מה שאמרו לך לומר, ואתה הרי מהנהן כי אתה ממושמע וזה - אבל בוא נקיים דיון בוגר שבו אתה לא מטנף על המעסיק שלי. מבטיח לא לטנף על המעסיק שלך. סליחה, על ראש הממשלה".

"ראש הממשלה לא המעסיק שלי. לא קיבלתי ממנו דבר מעולם. אפילו לא דף מסרים", טען ריקלין בתגובה והוסיף כי "יום אחד אם תתעורר לך במקרה המודעות אני משוכנע שתתבייש עד כמה היית חלק מעדר"

שומפלבי טען שאין לו במה להתבייש וטען כי "המדינה הזו יכולה להישרף מבחינתך. אתה שם עליה פס. אתה כולך מגפון של שמרנות מסוכנת. לא מאשים אותך. זה מי שאתה. אין לך דרך אחרת. לכן גם לא תוכל להתבייש אף פעם. אתה הרי עושה הכל בכוונה".