מהבית היהודי ל"ישראל היום"

דוברת המפלגה ויועצת סגן שר הביטחון, אידית דרויאן, מונתה למנהלת מערך הפרויקטים והאסטרטגיה של העיתון. "זכינו בכוח מקצועי, צעיר ונמרץ", אמר העורך הראשי, בועז ביסמוט

חדשות כיפה דויד ליבנה 04/06/18 12:39 כא בסיון התשעח

מהבית היהודי ל"ישראל היום"
אידית דרויאן, צילום: באדיבות הבית היהודי

אידית דרויאן מונתה השבוע לתפקיד מנהלת מערך הפרויקטים והאסטרטגיה של "ישראל היום". דרויאן תוביל את תחום האסטרטגיה והפרויקטים בעיתון ותסנכרן בין כל הגורמים הרלוונטיים בקבוצה ובמערך הסחר והשיווק ומול גורמי חוץ. במסגרת תפקידה היא תרכז את הפעילות לקראת ועידת "ישראל היום" הראשונה שתתקיים בסוף חודש אוקטובר.

בשלוש השנים האחרונות שימשה דרויאן כדוברת מפלגת הבית היהודי, ובחמש השנים האחרונות שימשה כיועצת בכירה לסגן השר אלי בן דהן במשרדי הביטחון והדתות. בעבר היא שימשה כיועצת תקשורת ואסטרטגיה בחברת TOGETHER וכסגנית הדוברת במשרד האנרגיה והמים. 

דרויאן בוגרת תואר שני בהצטיינות יתרה במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. בשנים האחרונות עסקה בייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, קשרי חוץ, הובלת תהליכי חקיקה בכנסת וניהול הקשר של לשכת סגן שר הביטחון עם צה"ל.

״אני מברך על הצטרפותה של אידית לעיתון, זכינו בכוח מקצועי,צעיר ונמרץ שאין לי ספק שיתרום לפיתוח ושדרוג יכולות העיתון והקבוצה בפן המערכתי והכלכלי", אמר העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט.