לראשונה: אישה תתמודד לראשות מועצת בית-אל

יעל בן ישר, לשעבר דוברת מועצת בית אל הודיעה על התמודדותה לראשות המועצה. זאת הפעם הראשונה, בבית אל שאישה תתמודד לראשות המועצה.  בן ישר, קיבלה תמיכה ועידוד מכמה רבנים על עצם הגשת מועמדותה כאישה בבחירות הקרובות

חדשות כיפה גלעד כהן 07/08/18 21:38 כו באב התשעח

לראשונה: אישה תתמודד לראשות מועצת בית-אל
יעל בן ישר, צילום: יח"צ

יעל בן ישר, 51, דמות מוכרת וותיקה בישוב בית אל שבאזור בנימין, הודיעה השבוע לתושבים על החלטתה להתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה. בן ישר שימשה בקנדציה האחרונה כדוברת המועצה ואירחה אח"מים מהארץ ומהעולם שסיירו באתר הידוע, "סולם יעקב". וכן ייצגה את בית אל בוועדות הכנסת בנושאים שונים.  היא החליטה על ריצתה בעידודם של תומכים רבים בישוב. 

בן ישר, נשואה ואם ל-6 ילדים, מתגוררת ביישוב 21 שנה. יעל היא בעלת תואר ראשון במחשבים, תואר שני בהיסטוריה של עם ישראל, וכיום דוקטורנטית באוניברסיטת בן גוריון.

בתפקידיה האחרונים כדוברת ורכזת התיירות בבית אל, היא נחשפה לעבודת מנהלי מחלקות המועצה, התנהלות מליאת המועצה וקשרה קשרים עם חברי כנסת ואנשי ציבור. 
בעקבות פניות תושבים אליה התברר לה, כי בתחומים רבים יש לתקן ולשפר את מערכת היחסים שבין המועצה לתושב. 

יעל בן ישר אמרה בעת פרסום החלטתה : "אני גאה ונרגשת לקראת מערכת הבחירות הקרובה. כולי תקווה כי מערכת הבחירות תהיה הוגנת ונקייה ובעיקר עניינית. אביא לציבור הבוחרים את השקפת עולמי ואת הליקויים שיש לטעמי לסדר ולתקן". 

עוד הוסיפה בן ישר: " חשוב לי להבהיר כי הניסיון הרב שצברתי בעבודתי במועצה, וכן הרצון שלי לשרת את הציבור בשקיפות מלאה, גרמו לי להבין כי עלי להגיש את מועמדותי לראשות המועצה, לתכנן תכניות לעתיד הישוב, לנקוט במדיניות של התחשבות בתושב, מתוך רגישות ואנושיות. אתמודד מתוך תקווה לנצח ולהתחיל לעבוד, למען בית אל ולמען עתיד הנוער, המשפחות הצעירות וכלל התושבים".