לקראת שעון החורף: מגיש הרדיו שידר מהטלפון כדי לא לחלל שבת

מה יעשה מגיש רדיו שמשדר מדי יום שישי בתל אביב, כשזמן כניסת השבת הולך ומקדים ועליו להגיע לביתו בירושלים? ברדיו מורשת מצאו פתרון יצירתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/17 12:07 ד בחשון התשעח

לקראת שעון החורף: מגיש הרדיו שידר מהטלפון כדי לא לחלל שבת
טכנאי רדיו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

 

מזה מספר שבועות שמשודרת תכנית הרדיו של הרב בן ציון מוצפי ברשת כאן מורשת, באמצעות הטלפון וללא מגיש באולפן. גורמים ברדיו מבקרים את המקרה, ומתלוננים על פגיעה באיכות השידור ובאיכות השירות המסופק למאזינים. כך פירסם היום אלכס כץ מאתר 'אייס'.

על פי הפרסום. התוכנית ששודרה גם בימי רשות השידור משודרת עם מגיש באולפן, אבישי בר אושר, והרב מוצפי שעולה לשידור בטלפון. התכנית משודרת מדי שישי בשידור חי ב-14:00. את התכנית הגיש בר אושר מהאולפן בתל אביב, ואולם בר אושר, אדם דתי ומאמין, מתגורר בירושלים, ובתקופה האחרונה, עם כניסתה המוקדמת של השבת, התקשה לעשות את הדרך חזרה מתל אביב, ולכן שידר מהטלפון האישי שלו.

האלתור, לדברי גורמי מקצוע, הוא חובבני וגורם לתקלות טכניות רבות בסנכרון בין השידור לקו הטלפון. 

מכאן מורשת נמסר: "שידורי התחנה מועברים מאולפני תל אביב. מגיש התכנית מתגורר בירושלים ובשל המעבר לשעון חורף, סיום התכנית בשעה 15:00 והצמידות יחסית לכניסת השבת, נערכה התחנה לנושא והחל מהשבוע הקרוב תשודר התכנית מאולפניה בעיר הבירה".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן