כתבים דתיים נפגשו עם שגריר האיחוד האירופי

קבוצת עיתונאים מכלי התקשורת במגזר זכתה לאירוח במלון המלך דוד, במסגרת מפגש היכרות מיוחד עם עמנואל ז'ופרה. "חשוב לי להיפגש ולשוחח עם החלקים השונים בחברה הישראלית", אמר שליח האיחוד לישראל

חדשות כיפה דויד ליבנה 08/05/18 17:00 כג באייר התשעח

כתבים דתיים נפגשו עם שגריר האיחוד האירופי
מפגש הכתבים הדתיים עם שגריר האיחוד האירופי, צילום: ללא קרדיט

תשעה אנשי תקשורת מהמגזר הדתי השתתפו אתמול (ב') במפגש מיוחד עם שגריר האיחוד האירופי בישראל, עמנואל ז'ופרה, שהתקיים במלון המלך דוד בירושלים ביוזמת השגריר. העיתונאים סעדו יחד עם ז'ופרה ושוחחו עמו בענייני השעה.

במהלך האירוע הציג השגריר את עמדת האיחוד האירופי במגוון נושאים, ובהם הסכסוך הישראלי-פלסטיני, העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, יחסי ישראל עם מדינות ערב האזוריות, הסכם הגרעין עם איראן, מלחמת האזרחים המתמשכת בסוריה ועוד. לסיום התייחס זו'פרה, שהינו ממוצא איטלקי, לקיומו של הג'ירו ד'איטליה בישראל, וסיפר כי התרגש מאוד לצפות בתחרות דווקא כאן בארץ. 

"חשוב לי להיפגש ולשוחח עם החלקים השונים בחברה הישראלית. ישראל היא מדינה קטנה מבחינת כמות האוכלוסייה אבל עשירה מאוד במגוון הדעות שיש בה. חשוב לי מאוד להיות באינטראקציה עם כל סוגי הישראלים ולשמוע את מגוון הדעות. אני שמח על כך שהגעתם להיפגש עמי, ומקווה שיהיו לנו עוד הזדמנויות לשוחח על מגוון נושאים נוספים", אמר ז'ופרה לכתבים.

נכחו במפגש: עורך "מצב הרוח" חגי הוברמן, עורך "משפחה" גרשון בורשטיין, שלום מנדל מ"גלי ישראל", עורך מדור היהדות ב"ישראל היום" חנן גרינווד, כתב ערוץ 7 יוני קמפינסקי, כתב מקור ראשון אסף גבור, העיתונאי ישראל מידד, העיתונאי עמיאל אונגר וכותב שורות אלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן