כיפה אישית עם דודו סעדה

חוק הלאום? חוק טוב מעיקרו, אברהם פריד? מרגש אותנו כל פעם מחדש, המשפחה? החלק השפוי שלי. דודו סעדה, מנהל את העיתון בשבע בנימה אישית

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/18 16:00 כא באב התשעח

כיפה אישית עם דודו סעדה
דודו סעדה, צילום: רעות קורנברג

סקר TGI  - סקר חשוב בעולם המדיה שמעמיד את העיתון בשבע כבר חמש שנים במקום השלישי בגודלו במדינה, בחשיפה במהדורות סוף השבוע. האמת? מגיע לנו, אנחנו משתדלים לשמור על כוחנו לחזק את הציבור הדתי לאומי ולהתחזק יחד איתו.

אברהם פריד – אומן הזמר הדתי. האומן היחידי שמצליח למלא יחד עם בשבע את בריכת הסולטן כל שנה עם 7000 אנשים. השילוב שלו עם אומנים ישראלים מרגש אותנו כל פעם מחדש.

תקשורת במגזר הדתי – הציבור הדתי כבר לא צורך את התקשורת הכללית לא רק בגלל הפרסום הפרובוקטיבי, אלא גם בגלל התכנים שהוא אינו מזוהה איתם. בשבע הוקם להיות מקום השפיות של הציבור. לחזק ולהעצים את הדברים הטובים שבו לצד הביקורת הנוקבת כתקשורת מאזנת ולאו דווקא תמיד מאוזנת.

חוק הלאום – ארץ ישראל לעם ישראל ע"פ תורת ישראל. עם ישראל שב הביתה לארצו ולמולדתו אחרי 2000 שנות גלות כדי להתיישב ולגדל בה את ילדיו והדורות הבאים אחריו. חוק טוב בעיקרו, וגם אם יש דברים הטעונים תיקון לטובת העדה הדרוזית המוסרת נפשה למען העם והארץ אז לתקן ולא לבטל בשום אופן.

הבית היהודי – מפלגה שמנסה ומצליחה לחבר בין הקצוות. להוות הגשר בין הדתי ללאומי. הגיע הזמן להוביל ולהנהיג את העם בדרך של האמת באמירת הדברים בצורה ברורה.

ירושלים – עיר שמצליחה לרגש אותי כל פעם מחדש. החיבור בין קודש לחול. חיבור בין עדות צבעים וריחות. נוסחי תפילה ומנגינות, חסידים ליטאים דתיים לאומיים עם כלל ישראל. בין אוניברסיטה לשוק מחנה יהודה. בין הפרלמנט לעם במדרחוב. ובסוף היא גם יודעת לחבר אותי לעצמי.

משפחה – החלק השפוי שלי. העוגן של הספינה. אשתי חגית שמלווה אותי למעלה מ-35 שנים כשותפה יסודית כל מה שיש לי, ומה שעשיתי ועוד אעשה, בה מכוחה. מתוך שותפות האמת של ראיית עין בעין את התפקיד המסובך שנטלתי על עצמי, לצד גידול שלושת ילדי המקסימים והנכדה המתוקה.

ימנים ושמאלנים – יש לי הכל בתוך המשפחה. אני מעריך אנשים אידאולוגיים ולא משנה לי מאיזה צד של המפה האידאולוגית הם באים. מאמין שהגיע העת לדבר. זה היום לבנות גשר של אמת בין המגזרים. די להתחפרות במקום, כי הגיע עת שלום ביננו, ויפה שעה אחת קודם.

קדומים – הבית שלי. שם נולדו לי ילדי, משם אני יוצא בבוקר ולשם אני חוזר לפנות בוקר. אחד היישובים היותר מגוונים בהתיישבות בשומרון. אשרינו שזכינו.

חסד – העולם האמיתי שלנו, כי השאר הכל בר חלוף... אני מחובר מאוד לנתינה שלי לעזר מציון מתוך ההוקרה האישית שלי אליהם שהם הצילו את חיי. זה התפתח להקמת קבוצת הווטסאפ של "חסד פי שבע" שנועדה לסייע לכלל ישראל. חסד ממלא את הנפש.

הרב זלמן והרבנית שולמית מלמד – זכו להקים אימפריית תורה לצד אימפרייה של עולם תקשורת. מוסדות תורניים בנויים לתפארת לצד קבוצת בשבע ואתר ערוץ 7. בהצדעה לשניהם. אך לא נוכל לפסוח גם על בנם הרב אליעזר מלמד המשמש לי כמגדלור כבר למעלה מ-20 שנות עבודה משותפות בשכל ישר ורגישות מדהימה.

בשבע – קבוצת התקשורת הגדולה ביותר לציבור הדתי בישראל. הבית של הציבור הדתי לאומי. קבוצת תקשורת חשובה המקיימת גם כנסים חשובים, כמו כנס ירושלים. גשר המיתרים וכו', מופעי תרבות בהופעות המתאימות למגזר, ועד הבאה של ערכים לידי ביטוי בעולם מעשי כמו בסיוע בקיום של חתונות לבנות ובני הציונות הדתית.

דודו סעדה – משתדל לעשות את הטוב והישר למען כלל ישראל.

___________________________________________________

דודו סעדה. בן 51. תושב קדומים בשומרון. נשוי לחגית. אב לשלושה ילדים. הבן הבכור אליעד ורעייתו ליאור יחד עם הנכדה ליה שחוגגת 3 שנים. הבת אביה עם בעלה אושרי איפרגן. הבת הקטנה אדיר עם בעלה אייל טמיר. גדלתי בשיכון ה' בבני ברק. את לימודי התיכוניים למדתי בישיבת בני עקיבא ברעננה. לאחר מכן בישיבת ההסדר שילה. גיוס לגבעתי ומעבר לשריון לאחר חצי שנה. בוגר אוניברסיטת חיפה. שימשתי כראש מינהל החינוך בקרית החינוך מעלות. מנהל ישיבת ההסדר בהר ברכה ושותף לפיתוח האדיר של המקום עד היום. מנהל את העיתון בשבע מיום הקמתו למעלה מ 16 שנים.