"לא יכול להירדם": הסלבס שלא יכלו להישאר אדישים אחרי הפיגוע בבאר שבע

ארבעה בני אדם נרצחו בפיגוע הקשה בבירת הנגב, והזמרים והשחקנים לא נותרו אדישים. משה פרץ הקדיש את הופעתו למשפחות הנרצחים והפצועות בפיגוע ועדן פינס שאלה "עד מתי נמשיך לחיות בפחד בבתים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 14:44 כ באדר ב'

"לא יכול להירדם": הסלבס שלא יכלו להישאר אדישים אחרי הפיגוע בבאר שבע
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האירועים הקשים והרצחניים אתמול בבאר שבע לא עברו מעל הברנז'ה, והסלבס הגיבו ברשתות החברתיות על הפיגוע הקטלני שאירע אתמול אחרי הצהריים בבאר שבע, בו נרצחו ארבעה בני אדם ושתי נשים נוספות נפצעו.

הזמר משה פרץ, שהופיע אתמול בערב זמן קצר לאחר הפיגוע, אמר בתחילת ההופעה כי "בצער רב אני מקדיש את ההופעה הזאת והשמחה הזאת למשפחות האלו שהיום סבלו. אנחנו נמשיך נחייך ונרקוד. עם ישראל חי ונלך בשם האהבה ולא בשם השנאה".

מאור אדרי: מה קורה למדינה שלנו? איפה הביטחון? איפה הממשלה?

השחקן יהודה נהרי כתב: ״אני מתעורר באמצע הלילה ולא יכול להרדם אני לא יכול לשתוק יותר על מה שנעשה, עוד סיפור נורא ומצמרר מעוד מלחמה, הדמעות התייבשו, ניהנו כה אדישים נתאחד מתוך הכאב והטראומה נפעל בחמלה לא צבע, לא צבע, לא דת״.

"מה קורה למדינה שלנו? איפה הביטחון? איפה הממשלה? תתעוררו כבר לעזאזל", כתב הזמר מאור אדרי מתוך סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו.

מתוך חשבון האינסטגרם של מאור אדרי

מתוך חשבון האינסטגרם של מאור אדרי צילום: צילום מסך

שולחת חיזוקים וחיבוק גדול למשפחות

הזמרת זהבה בן, ילידת באר שבע בעצמה, שיתפה את העוקבים שלה כי "כואב הלב לשמוע על החדשות מבאר שבע. העיר בה נולדתי וגדלתי תמיד בליבי. בדמי ובנשמתי". בן הוסיפה ושלחה חיזוק למשפחות הנרצחים והפצועות בפיגוע.

ואילו תקוה גדעון, זוכת "האח הגדול", תקפה במילים חריפות את המשטרה שעיכבה את האזרח שניטרל את המחבל וכתבה: "ביזיון למשטרת ישראל שככה שוטר מדבר אליו (לאדם שנטרל את המחבל). פשוט בושה!!!".