מתחדשים: ראשי ישיבה חדשים לישיבת ההסדר בחולון

הרב חגי לונדין והרב טל שאוליאן יכהנו כראשי הישיבה החדשים של ישיבת ההסדר בחולון: "עם ישראל והעיר חולון מצפים לישיבה שעניינה התגדלות בתורה מתוך חום הלב ושמחת הנפש" - אמר הרב שאוליאן

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 16:00 טו בתמוז התשפב

מתחדשים: ראשי ישיבה חדשים לישיבת ההסדר בחולון
הרב לונדין, הרב פיינה והרב שאוליאן, , צילום: ליאור שלוס

הרב חגי לונדין והרב טל שאוליאן מונו לראשי ישיבת ההסדר בחולון. ראשי הישיבה החדשים יחליפו את הרב שי ויצמן שמכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. הרבנים יכנסו לתפקידם החדש בשנת הלימודים ה'תשפ"ג.

"מקווים להוביל את הישיבה, להוסיף תלמידים ובעיקר לייצור השפעה באזור המרכז"

בשיחה עם אתר "כיפה", סיפר הרב לונדין על חזונו לעתיד. "אני והרב טל שאוליאן התמנינו בעזרת ה' בשנה הבאה לראשי ישיבת חולון, ישיבת חולון זו ישיבה ותיקה, היא חלק מהגרעין התורני של הרב שאול פיינה ,ישיבת מעלות נתנה חסות בתחילת הדרך לישיבה, היום ב"ה הישיבה עצמאית", אמר הרב לונדין, "שנינו יחד מקווים להוביל את הישיבה, להוסיף תלמידים ובעיקר לייצור השפעה באזור המרכז. חולון עיר מאוד מרכזית ומקום תורה דתי לאומי וזה בוודאי דבר שנצרך. נצטרף עם כל הכוחות והגרעין התורני וכל הכוחות הטובים שיש בעיר. בעזרת ה' נעשה ונצליח".

"עם ישראל והעיר חולון מצפים לישיבה שעניינה התגדלות בתורה מתוך חום הלב ושמחת הנפש", התרגש הרב שאוליאן בשיחה עם "כיפה", "יחד עם רעי הרב חגי נשתדל להמשיך ולהעצים את מפעלם של ראשי הישיבה הקודמים, ואף להוסיף יחד עם הרב שאול פיינה (רב הגרעין) את הקשר לקהילה בחולון שאנחנו חלק אינטגרלי ממנה. וכל מי שרואה את עצמו שייך למהלך כזה של התגדלות בתורה והפצתה בשמחה מוזמן להיות שותף שלנו".

ראשי הישיבה החדשים:

הרב חגי לונדין הוא ר"מ בישיבת "אפיקי דעת" בשדרות, ראש בית המדרש בקריה האקדמית אונו, מנהל התוכן של ערוץ מאיר ומחבר סדרות ביאורים לכתבי הראי"ה וספרים רבים. הרב לונדין למד בישיבת מרכז הרב ובישיבת הר המור. את שירותו הצבאי עשה בחיל השריון במסלול פיקודי. אחרי שירתו הצבאי למד בישיבת ברכת משה במעלה אדומים. 

הרב טל שאוליאן הוא ר"מ בישיבת "נתיבות ישראל" בבת ים, ראש בית מדרש "ציון" - בית להתחדשות יהודית ורב קהילת "מחזיקי תורה" במרכז בת ים. הרב שאוליאן למד בישיבת ההסדר בצפת. את שירותו הצבאי עשה בחטיבת הנח"ל ולחם במלחמת לבנון השנייה.