ישיבת ההסדר של הרב שרלו - עוברת לתל אביב

ישיבת אמי"ת 'אורות שאול', אותה הקים ובראשה עומד הרב יובל שרלו, עוברת לשכונת שפירא בדרום תל אביב, לאחר שהחלה את דרכה בפתח תקווה ומשם עברה לכפר בתיה. ראש הישיבה הרב תמיר גרנות: "מאמינים שהישיבה בתוך השכונה יכולה להיות דגם של אהבת ישראל וחיבור לכל עם ישראל. לכל תל אביב ולכל עם ישראל".

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/04/19 08:58 ב בניסן התשעט

ישיבת ההסדר של הרב שרלו - עוברת לתל אביב
לא להגיע להלבנת פנים. הרב שרלו, צילום: אריה כץ

עוברים לתל אביב. 21 שנה לאחר שהוקמה על ידי הרב יובל שרלו, הרב דוד סתיו והרב שי פירון בפתח תקווה, ישיבת ההסדר אמי"ת 'אורות שאול', בכפר בתיה תעבור בקיץ הקרוב לשכונת שפירא בדרום תל אביב. בשנת 2012 עברה הישיבה למתחם רשת אמי"ת בכפר בתיה, אז הצטרפו אל הרב שרלו בהובלת הישיבה הרב איתמר אלדר והרב תמיר גרנות.

#

ראש בית המדרש בישיבה, הרב איתמר אלדר, מסביר את המעבר המפתיע: "המעבר של הישיבה לתל אביב בשנה הבאה הוא בעצם הכרעה של הישיבה להיות שותפה למרקם החיים התל אביבי. להיות שותפים לעשייה שמתרחשת בו, וליטול חלק כישיבה תורנית בתוך הסצנה התל אביבית, הישראלית, ובמובן הזה אנחנו נמצאים בתודעה ובתחושה של שליחות בהליכה הזאת"

ראש הישיבה, הרב תמיר גרנות, מוסיף כי "אנחנו מאמינים שהישיבה בתוך השכונה יכולה להיות דגם של אהבת ישראל וחיבור לכל עם ישראל. לכל תל אביב ולכל עם ישראל".