ינון מגל יחליף את אראל סג"ל

העיתונאי ינון מגל, שברזומה שלו גם קריירה פוליטית קצרה מטעם הבית היהודי מצטרף לערוץ 20. מגל יגיש יחד עם שמעון ריקלין תכנית אקטואליה יומית ובנוסף ישמש כפרשן במהדורת החדשות של הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/18 12:52 יב בכסלו התשעט

ינון מגל יחליף את אראל סג"ל
ינון מגל, צילום: משה שי/פלאש90

העיתונאי ינון מגל מצטרף לערוץ 20 ויגיש יחד עם שמעון ריקלין תכנית אקטואליה יומית בשעה 19:00. מגל, עיתונאי ותיק ומגיש חדשות, ישמש גם כפרשן במהדורת החדשות של ערוץ 20.

הנהלת הערוץ מברכת על הצטרפותו למערכת החדשות והאקטואליה של הערוץ ומאחלת לו בהצלחה. לדברי מנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ, "ינון מגל עיתונאי ותיק מנוסה ומוכשר שיתרום רבות לערוץ 20. הצטרפותו היא חלק מהשדרוג להרחבה של מערך התוכן של משדרי החדשות והאקטואליה של הערוץ".

ינון מגל מסר: "אני שמח להצטרף לערוץ 20 ולמהלך שמשנה את פני התקשורת בארץ. שמעון ריקלין הוא חברי הטוב מזה 20 שנה ואני מניח שהשילוב בינינו יעניק לצופים תכנית מעניינת מאוד. ניפגש בקרוב על המסך!".

מגל כזכור, היה חבר כנסת מטעם הבית היהודי בבחירות 2015 אך נאלץ להתפטר מתפקידו בעקבות פרשת רחלי רוטנר. מגל אמר בזמנו כי הוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, אולם מאחר שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר, החליט לפרוש מהכנסת. בפברואר 2016 סגרה פרקליטות מחוז ת"א את התיק נגדו. בשני מקרים נימקה זאת בחוסר אשמה ובמקרה השלישי בחוסר עניין לציבור. מגל פרסם תגובה בה קרא לכל מי שהאשימה אותו בתקשורת או ברשתות החברתיות ללכת ולהתלונן במשטרה.