הרב בני נכטיילר מונה למנכ"ל ארגון "בת עמי"

מי שכיהן בעבר כמזכ"ל בני עקיבא יחליף בתפקיד את ידעיה לוין, שפרש לאחר 16 שנה. "מודים לידעיה על השנים הרבות שבהן פעל לקידום הארגון. בטוחים כי בהנהגת הרב בני תמשיך 'בת עמי' לתת את המעטפת והליווי הטובים ביותר למתנדבים ולמתנדבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/18 09:45 כט בטבת התשעח

הרב בני נכטיילר מונה למנכ"ל ארגון "בת עמי"
ידעיה לוין והרב בני נכטיילר, צילום: יח"צ

מנכ״ל מרכז ישיבות בני עקיבא ומזכ״ל תנועת בני עקיבא לשעבר, הרב בני נכטיילר, מונה אתמול (ב') למנכ"ל ארגון "בת עמי", והוא ייכנס לתפקידו כבר בחודש הקרוב. 

הרב נכטיילר יחליף את ידיעה לוין, שהודיע על פרישתו לאחר 16 שנה. במהלך כהונתו הוביל לוין את הארגון להישגים רבים בקידום שינוי חברתי, ויצירת תכניות רבות שיש בהן שליחות, ערבות הדדית, שוויון הזדמנויות  וצדק חברתי בהצלחה ובנחישות. 

מ"בת עמי" נמסר: "צוות 'בת עמי' מודה מעומק הלב לידעיה על השנים הרבות שבהן פעל לקידום הארגון, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. 'בת עמי' מקדמת בברכה את הרב בני לרגל כניסתו לתפקיד משמעותי זה, ובטוחה כי בהנהגתו תמשיך 'בת עמי' לתת את המעטפת והליווי הטובים ביותר למתנדבים ולמתנדבות, יחד עם מיכל וולדיגר, יו"ר 'בת עמי', וכל צוות הארגון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן