ידידים אמיתיים בדרכים

במסגרת ערב הוקרה למתנדבי עמותת "ידידים", שוחח המועמד לראשות העיר ירושלים, משה ליאון, עם מתנדבים ואמר: "קיומכם והתמיכה בכם היא אינטרס של כולנו וחייבת לעבור בכיכר ספרא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/18 15:48 כח בתמוז התשעח

ידידים אמיתיים בדרכים
ערב ההוקרה לעמותת "ידידים", צילום: יח"צ ליאון

אתמול (ג') התקיים ערב הוקרה ללמעלה ממאה מתנדבים של עמותת "ידידים" במחוז ירושלים. חבר מועצת העיר ומתמודד לראשות העיר, רו"ח משה ליאון שהגיע לאירוע קיבל סקירה על עשייתם של אלפי המתנדבים ברחבי הארץ, שמע מתושבים על העזרה שהם קבלו ממתנדבי העמותה והודה בפני המתנדבים כי לא בכל יום הוא זוכה לקחת חלק מהמעמד בו הוא נמצא, פנים מול פנים מול מאות אנשי חסד.

"כארגון שעשייתו הינה קדושה ולקחת חלק בערב גיבוש של מתנדבים שכל כולם חסד, זוהי זכות אמיתית", אמר ליאון. זוהי זכות גדולה המלווה בחובה ענקית המוטלת עלי ועל כל מנהיג בכלל וירושלמי בפרט לחפש עשייה ברוכה כזו ולקדם אותה. קיומכם והתמיכה בכם היא אינטרס של כולנו וחייבת לעבור בכיכר ספרא".

עוד הוסיף ליאון: "כולנו רוצים חברה אזרחית חזקה וצודקת, מוסרית וחברתית, עליה יוכל כל תושב בירושלים להישען בעתות מצוקה ולכן על פעילות החסד ברחבי העיר, אסור שנהיה חלוקים- זהו אינטרס משותף של כולנו"

ליאון סיים ובירך את המתנדבים ואמר: "אין מילים היכולות לתאר באופן מעמיק מספיק כמה אחריות שאתם לוקחים לידיים שלכם בעשייה המדהימה שלכם. תושבי העיר זכו שיש להם מתנדבים כמוכם ואתם ידידי אמת לעיר ירושלים ולתרומה למדינה כולה".

עמותת "ידידים" הינה עמותה הפועלת ברחבי הארץ ומעניקה עזרה ראשונה שאינה רפואית כגון, חילוצים, תיקוני דרכים ועוד.