חילופי תפקידים ב'נאמני תורה ועבודה'

יו"ר התנועה חנן מנדל מסיים את תפקידו לאחר 4 שנים ומי שיחליפו אותו הם יושבת הראש בעבר תהלה פרידמן ועו"ד אסף בנמלך

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/07/17 11:13 כו בתמוז התשעז

חילופי תפקידים ב'נאמני תורה ועבודה'
תהלה פרידמן, צילום: ללא קרדיט

ארבע שנים לאחר שהחל בקדנציה, יו"ר תנועת 'נאמני תורה ועבודה, ד"ר חנן מנדל מסיים את תפקידו. מי שיחליפו אותו הם שניים, תהלה פרידמן ועו"ד אסף בנמלך.

בתנועה הודו ליו"ר היוצא ואמרו כי "עם סיום קדנציה מוצלחת של כארבע שנים בתפקיד, מסיים ד"ר חנן מנדל את תפקידו כיו"ר התנועה. חנן פעל בשנים אלו לחיזוק התמיכה בדמוקרטיה הישראלית בקרב הציבור הדתי, בקידום ערכי תורה ועבודה, וביצירת שיח חינוכי על אתגרי הציונות הדתית".

במקומו כאמור יכנסו לתפקיד שני יו"רים אשר יפעלו במשותף. הראשונה היא תהלה פרידמן, יו"ר התנועה לשעבר, בוגרת מדרשת לינדנבאום ובית מורשה. בעבר היא כיהנה כיועצת לנתן שרנסקי בזמן שהיה השר לענייני תפוצות. בהמשך ניהלה את המשרד הישראלי של פדרציית ניו גרזי והקימה ומובילה את "התנועה הירושלמית". פרידמן היא גם בוגרת מכון מנדל למנהיגות חינוכית וכיום היא עמיתה בכירה במכון שחרית.

יחד איתה יכנס לתפקיד עו"ד אסף בנמלך, בוגר ישיבת הר עציון, ושותף במשרד עורכי הדין טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות'. הוביל בתנועה מהלכים משפטיים מרכזיים ובהם שינוי שיטת הבחירה של רבני עיר, ייצוגו של הרב אבי וייס אל מול הרבנות הראשית ועוד.