חילופי תפקידים בהנהגת נוער הבית היהודי

לא רק הרב פרץ: במטה נוער הבית היהודי נבחר לאחרונה יו"ר חדש, חנניה בן שמעון ולצדו דוברת, אמונה גואלמן. שניהם ילדים לפעילים בולטים במפלגה, אשר ינסו להצמיח את דור ההנהגה הבא של המפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/19 15:29 ט בניסן התשעט

חילופי תפקידים בהנהגת נוער הבית היהודי
ממשיכים לעבוד גם אחרי הבחירות, צילום: נוער הבית היהודי

מפלגת הבית היהודי עברה טלטלה במערכת הבחירות האחרונה וחילופי תפקידים שנכפו עליה לאחר עזיבתם של בנט ושקד ובחירתו של הרב רפי פרץ. במטה הנוער לעומת זאת, החילופים נעשו בצורה מסודרת יותר.

יושב ראש מטה נוער הבית היהודי החדש, שנכנס לתפקידו כבר במהלך קמפיין הבחירות, הוא חנניה בן שמעון,בנו של איש יחסי הציבור אריק בן שמעון, שהחליף את קודמו בתפקיד, מתן ישראל, שהתגייס לאחרונה לצה"ל.

עד לא מזמן הוא שימש כדובר המטה ומי שתחליף אותו זו אמונה גואלמן, ביתו של פעיל בולט במפלגה עו"ד אבינעם גואלמן.

השניים עבדו, לצד הנהגת הדור הצעיר במפלגה, על תכנית שטח, במטרה לגייס לשורותיהם תומכים רבים שיהוו את הדור הבא במפלגה. "הנוער מחויב וימשיך להיות מחויב", אמר בן שמעון והוסיף כי "על גב הנוער נמצא כל עתידה של הציונות הדתית, ולא רק מטאפורית. ממגוון תפקידנו בשנים הקרובות הוא לעשות 'ושבו לגבולם'. להחזיר למפלגת הציונות הדתית את הבייס שלה. אין אף אחד אחר שיכול לעשות את זה-בטח לא טוב יותר מהצעירים".

בהמשך הוא הפנה את ציפיותיו ממנהיגי הבית היהודי שבכנסת: "איננו יכולים להיות היחידים שמחויבים, אנו מצפים שגם המפלגה-על נציגיה בכנסת ועל נציגיה המוניציפלים, יהיו ויישארו מחויבים לנוער-על מנת שנוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו. רק בשיתוף פעולה מלא והדוק שכזה-ייתגלה כוחו, יעילותו ונחיצותו האמיתית של הנוער".