חוזר לכנסת? ינון מגל: "קיבלתי הצעות, שוקל את צעדיי"

חבר הכנסת לשעבר ואיש התקשורת חשף בתוכנית הרדיו שלו כי קיבל פניות לשוב למערכת הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות, "אם יש הצעה, פותחים דלת, אני שוקל אם להיכנס או לא להיכנס". לדבריו, לא מדובר בהצעה מהבית היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/18 12:08 יז בטבת התשעט

חוזר לכנסת? ינון מגל: "קיבלתי הצעות, שוקל את צעדיי"
ינון מגל, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל חשף היום (שלישי) כי יתכן ויחזור למערכת הפוליטית לקראת הבחירות הקרבות. כך עלה מדברים שאמר בתוכנית הרדיו שהוא מגיש ב 103FM.

שותפתו לתכנית, ענת דוידוב, שאלה את מגן האם קיבל הצעה לחזור לחיים הפוליטיים, הוא אישר שאכן פנו אליו מספר גורמים, אך הדגיש כי בין הפונים לא נכלל יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

https://103fm.maariv.co.il/mediaEmbed.aspx?ZrqvnVq=HHLDLI&c41t4nzVQ=FJF

"כל יום אני בוחן מחדש", אמר וציין כי הוא "לא אדם שמתכנן לטווח ארוך. אם יש הצעה, פותחים דלת, אני שוקל אם להיכנס או לא להיכנס. כך גם היה בפעם הקודמת: הייתי עורך 'וואלה', נפתלי בנט הרים טלפון ואמרתי 'מה כבר יכול לקרות?'".

מגל (49) נבחר לכנסת הנוכחית, לאחר ששימש במספר תפקידים בתקשורת במשך יותר משני עשורים. הוא שוריין במקום השביעי ברשימת הבית היהודי והספיק לכהן כתשעה חודשים כחבר כנסת ויו"ר הסיעה. בעקבות האשמותיה של העיתונאית רחלי רוטנר כי הטריד אותה מינית, אליה הצטרפו תלונות נוספות, הוא החליט לפרוש מהכנסת זאת למרות שטען כי אין בדברים כל עבירה פלילית. כחודשיים לאחר פרשיתו סגרה פרקליטות מחוז ת"א את התיק נגדו.