חדש בערוץ 20: בועז גולן התמנה לעורך חדשות ראשי

בערוץ, שקיבל לא מזמן אישור לשדר תכני חדשות, מינו שורת אנשים לתפקידי הנהלה כשהבולט בהם מינויו של עורך אתר 0404 לתפקיד התוכן הבכיר

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/03/18 13:52 כד באדר התשעח

חדש בערוץ 20: בועז גולן התמנה לעורך חדשות ראשי
מקבלים חיזוק. הפטריוטים, צילום: יחצ

מתיחת פנים בערוץ 20: לקראת עליית מהדורת החדשות, הודיעו היום (ראשון) בערוץ על מינויים של שלושה בעלי תפקידים חדשים ובכירים

הערוץ, אשר עבר בשבוע שעבר לפיקוח הרשות השנייה וקיבל אישור לשדר חדשות, נערך לקראת עליית שידורי החדשות, אשר ישתלבו בלוח השידורים של הערוץ.

מנכ"ל הערוץ שכי פרנץ הודיע כי יוני שגיא, אשר שימש מנהל שיווק ומכירות בחברת "סלקום" כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר "חדשות 0404", ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל. את מחלקת הדיגיטל ניהל בארבע השנים האחרונות הסמנכ"ל מוני ברוש, אשר בחר לסיים את תפקידו.

היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש בנוסף כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. טרם הצטרפה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה ב"קשת" בין השנים 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

עורך חדשות חדש

עורך חדשות חדשצילום: דוברות ערוץ 20

המינוי המפתיע ביותר הגיע בדמות בועז גולן, אשר הקים את אתר "חדשות 0404" ומשמש כעורך הראשי שלו, מונה לעורך החדשות הראשי של ערוץ 20. בעברו הקים וערך גולן מספר כלי תקשורת, בהם השבועון לציבור הדתי "על"ה" ו"עיתון הספורט".

בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תוכנית בתחנת הרדיו "גלי ישראל". בנוסף, כיהן בעבר בתפקידי דוברות שונים, בין היתר כדובר עיריית קריית מוצקין וזק"א צפון.  גולן יהיה אמון על הרחבת צוות כתבי החדשות של הערוץ ומשדרי החדשות בערוץ ובאתר. נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ.

מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ מסר בתגובה: "לאורך תקופה לא פשוטה גילינו בכל יום מחדש את מקור כוחו של ערוץ 20 באנשים המדהימים שעובדים בו. אני גאה להרחיב את משפחת ערוץ 20 ומאחל הצלחה רבה למצטרפים, כמו גם למוני ברוש שיוצא לדרך חדשה. האתגר הבא של הערוץ הוא ללא ספק הקמת מערך החדשות. הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית ולאור התמיכה מחממת הלב שקיבלנו מהצופים בבית – מחובתנו להעניק להם את הטוב ביותר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן