זו רשימת הבית היהודי ברחובות

במעמד חברי הכנסת שולי מועלם ומוטי יוגב, השיק אמיתי כהן את רשימת מפלגת הבית היהודי בעיר רחובות, "הפעם אנחנו נהיה חלק מוביל בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/18 10:09 יב בתשרי התשעט

זו רשימת הבית היהודי ברחובות
אמיתי כהן באירוע ההשקה, צילום: אורית לאופר

חבר מועצת העיר ויו"ר הבית היהודי ברחובות אמיתי כהן, השיק אמש (ה') את רשימת המפלגה לעיר, במעמד יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, חבר הכנסת מוטי יוגב ואישי ציבור אחרים. 

כ- 200 תומכים הגיעו לאירוע במהלכו הוצג סרטון הבחירות אשר חשף את המתמודדים ברשימה; יו"ר הבית היהודי אמיתי כהן, עו"ד וחבר המועצה אבי מוזס, אריה ליפסקר, ד"ר אביטל ביר ויונתן בחור.

כמו כן, בהודעה מצולמת נשא יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט דברים, בהם קרא לתושבים להצביע והביע את תמיכתו באמיתי וברשימתו למועצת העיר.

מועלם בהשקת הרשימה

מועלם בהשקת הרשימהצילום: אורית לאופר

 יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי: "אמיתי כהן הוא המועמד הראוי ביותר להוביל את מפלגת הבית היהודי ברחובות. יש לו את הכלים והידע כדי להנהיג את העיר. תושבי העיר וגם אנו כבר ראינו הוכחות בשטח המעידות על כח העשייה שלו ועל הרצון לפעול למען התושבים".

ח"כ מוטי יוגב הוסיף ואמר: "בסוף, יום הבחירות זה הרגל המסיימת. אני באמת רוצה לומר, זכותה של רחובות שכוח האחדות נוצר פה. יש לאמיתי את הזכות להיות הכתפיים המאחדות בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. אז בעזרת ה' נציגות הבית היהודי ברחובות תתרחב, כי ירחיב ה' לנו ויגדיל כח הבית ברחובות. גמר חתימה טובה".

חברי הרשימה בהרמת כוסית

חברי הרשימה בהרמת כוסיתצילום: אורית לאופר

בשנים האחרונות שימש כהן כמחזיק תיק מורשת, במהלכן הגדיל את אירועי התרבות בעיר, יזם אירועים בבתי הכנסת ואירועים לנשות העיר. בנוסף, הוא הגדיל את אירועי הספורט, וכרכז מורשת ישראל ברשת חוויות, הקים מערך פעילות ענפה, ופעל ליצירת תקן של רכז מורשת ופעילויות בנושא מורשת ישראל בכלל מתנ"סי הרשת, פעל למען השכונות בעיר ועסק רבות בערבות הדדית למען החברה הקהילתית ברחובות.

כהן עצמו אמר: "הקמפיין שאנו משיקים הערב בא במטרה להראות לציבור ברחובות את החזון שיש למפלגה שלנו למען העיר רחובות. עשינו רבות ואנחנו מתכוונים לעשות אף יותר. הציונות הדתית הפסיפס שלה הוא באמת רחב.  אני מודה לכל האנשים שהגיעו והביעו את תמיכתם בי ובמפלגה. יש לי תחושה שהפעם אנחנו נהיה חלק מוביל בעיר  אני מאחל לנו שנגדיל את עשייתנו כמה שניתן. בברכת חג סוכות שמח ושעל אף כל הפילוגים שנזכה לשבת יחד בסוכת שלום. שאזכה כשליח ציבור לשרת אתכם".