הרב שמואל טל מינה צוות תקשורתי חדש

למרות שהפרשה הגיעה לסיומה, במוסדות תורת החיים החליטו להחליף את צוות התקשורת שליווה אותם במהלך המשבר האחרון בצוות חדש לגמרי

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 24/07/19 09:34 כא בתמוז התשעט

הרב שמואל טל מינה צוות תקשורתי חדש
הרב שמואל טל, צילום: צילום מסך

במוסדות תורת החיים בראשותו של הרב שמואל טל החליטו להחליף את צוות התקשורת שליווה אותם במשך התקופה האחרונה. מי שעבד על לא מזמן בשיתוף פעולה עם הרב שמואל טל עצמו, ועם מוסדות תורת החיים ביד בנימין, היו האנשים של משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "קייזלר-ענבר".כעת מי שילווה את מוסדות תורת החיים זה משרד הייעוץ והאסטרטגיה, "רימון כהן ושות'". 

כזכור, פרשית הרב שמואל טל הגיע אל סופה בחודש האחרון, זאת לאחר שבית הדין פסק בעעניינו של ראש מוסדות תורת החיים כי הוא לא קיים שום יחסים עם אף אישה, במחשבו האישי לא נמצאו תמונות לא צנועות, וכי הבעיה היחידה אותה היה צריך להסדיר - היא השימוש במושג רוח הקודש. כעת, למרות סיומה של הפרשה - במוסדות תורת החיים החליטו לעבות את מערך התקשורת.

מלשכת הרב טל נמסר: ״עופר ענבר וצוותו ליוו את מוסדות הישיבה ואת הרב בתקופה הקשה אותה עברנו לאחרונה. מקצועיותם וההיכרות שלהם עם עולם התקשורת סייעו לנו לצלוח משברים רבים. לאחר שקיבלנו את פסק הדין אשר קבע באופן חד משמעי שהרב יכול להמשיך ולעמוד בראש המוסדות, פחת, באופן מובן, הצורך בליווי התקשורתי לכן בחרנו לסיים את הפעילות איתם. עופר ואנשי צוותו ישארו חברים קרובים לנו ולמוסדות תורת החיים"