הרב רפי פרץ בכנס המזרחי העולמית: "זה הזמן להיות שגרירים בתפוצות"

יו"ר הבית היהודי הדגיש את החשיבות לשליחות בכנס של תנועת המזרחי העולמית ואמר: "הקב"ה מכריז כעת בעולם שזו המשימה החשובה ועליכם לומר הננו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/19 14:44 ז באדר א'

הרב רפי פרץ בכנס המזרחי העולמית: "זה הזמן להיות שגרירים בתפוצות"
הרב רפי פרץ בכנס של המזרחי העולמית, צילום: דוד שטיין

בכנס של תנועת המזרחי העולמית השתתפו כל ארגוני השליחות של הציונות הדתית, ביניהם: בני עקיבא העולמי, תנועת לביא העולמי, תורה מציון, בת עמי, ההסתדרות הציונית, שטראוס עמיאל ועוד. כל הארגונים יחד מוציאים יחד מדי שנה כ-1,000 שליחים ושליחות לפעילות בקרב יהדות התפוצות.

הרב רפי פרץ יו"ר מפלגת הבית היהודי הגיע גם כן אתמול לכנס ואמר: "באולם הזה נמצאים מכל קצווי הארץ בני הציונות הדתית שאכפת להם והערבות ההדדית חשובה להם. שישה מיליון יהודים בגלות עזבו את דת ישראל, וזוהי שואה נוספת. כל חיי כשנקראתי למשימות אמרתי הנני. אני קורא לציונות הדתית, הקב"ה מכריז כעת בעולם שזו המשימה החשובה ועליכם לומר הננו". אמר הרב פרץ. "זאת השפה שלנו. כשהקב״ה אומר זאת המשימה, אומרים הננו. כך היא דרכה של הציונות הדתית ועכשיו עלינו להחזיר את העם הזה הביתה". 

אוהד טל

אוהד טלצילום: דוד שטיין

כנס המזרחי העולמית

כנס המזרחי העולמיתצילום: דוד שטיין

המשתתפים הרבים קיבלו בכנס את כל האינפורמציה הדרושה, על מנת להצטרף בשנה הבאה לפעילות בתפוצות בקרב הקהילות. הארגונים הציגו בפני באי היריד את המסלולים והתוכניות המותאמות לכל שליח ושליח.

כנס המזרחי העולמית

כנס המזרחי העולמיתצילום: דוד שטיין

מנכ"ל תנועת המזרחי העולמית הרב דורון פרץ הסביר: "הציונות הדתית השיגה מטרות רבות בחברה הישראלית בצבא, בכלכלה ובחינוך, כעת עלינו להוסיף יעד חדש בו הציונות הדתית חייבת להשפיע. עלינו להביא את העוצמות של עם ישראל לתפוצות".

כנס המזרחי העולמית

כנס המזרחי העולמיתצילום: דוד שטיין

אוהד טל, סמנכ"ל המזרחי וראש מרכז השליחות: "אני מברך את כל הארגונים שהגיעו. ב"ה זכינו השנה לקיים בפעם הרביעית את הכנס, אני נרגש לראות את ההמונים שרוצים לצאת ולחזק את האחים שלנו בתפוצות.