הפרקליטות החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגד נוכל הטינדר

סיימון לבייב מוצא את עצמו בחקירה משטרתית פעם נוספת. הנוכל המפורסם נחקר בחשד שהוא עשה שימוש בשם משפחתו של המיליונר לב לבייב כדי להונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 16:10 טו בתמוז התשפב

הפרקליטות החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגד נוכל הטינדר
חגית לבייב בהגעתה לבית המשפט, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בימים אלה מתקיימים בבית משפט הליכים נגד סיימון לבייב המוכר מסדרת הנטפליקס המוצלחת "נוכל הטינדר". התביעה הוגשה על ידי משפחתו של המיליארדר לב לבייב, שמאשימה את סיימון, ששמו המקורי היה שמעון יהודה חיות, בכך שניכס לעצמו את שם משפחתם ובכך גם המוניטין הבא איתו, זאת כדי להונות ולהטעות אדם בשם מימון בדוש.

לבייב בסדרה "נוכל הטינדר"

לבייב בסדרה "נוכל הטינדר" | צילום: Courtesy of Netflix

הפרקליטות הודיעה היום (ה') כי המשטרה חוקרת את סיימון בחשד שהוא השתמש בשם המשפחה כדי להונות. במכתב לבית המשפט הפרקליטות כתבה: "ככל שתישקל הפעלת סמכויות של מעצר או הטלת עונש מאסר במסגרת הליך הקובלנה, כי אז מתבקש בית המשפט הנכבד לאפשר למחלקה הבין-לאומית להביע את עמדתה בנדון". 

המשפחה של המיליארדר מאשימה של אביו של סיימון, יוחנן חיות, גם כן השתתף בהונאה. לטענתה חיות הציג את עצמו כבן משפחה של לב לבייב, שיוכל לערוב לכספים שהתבקש בדוש להעביר לסיימון.

בקובלנה הפלילית שהוגשה נכתב: "הנאשמים סיפרו לבדוש כי הנאשם 1 (סיימון) הינו אדם אמיד מאוד, בן משפחת לבייב, פעיל בתאגידים שבשליטת משפחת לבייב ועוד" בהמשך הנכתב כי חיות "ניסה לשכנע את בדוש להסכים לקבל שיק בנקאי אשר היה מזויף על סך של מיליון דולר, להפקיד בחשבונו או בחשבון עמותה שבשליטתו, ולהעביר לנאשם 2 (אביו של סיימון) כספים עבוד הפקדת שיק זה".