הסרוג של עיריית י-ם יתמודד בפריימריז של 'הליכוד'

אלעד מלכא, חבר מועצת עיריית ירושלים מסיעת "התעוררות" הכריז על התמודדותו בפריימריז של מפלגת 'הליכוד'. כזכור, מלכא וחבריו לסיעה זכו בשבעה מושבים במועצת העיר אך אינם נכנסו לקואליציה של משה ליאון

חדשות כיפה גלעד כהן 10/01/19 14:37 ד בשבט התשעט

הסרוג של עיריית י-ם יתמודד בפריימריז של 'הליכוד'
אלעד מלכא, צילום: שרון גבאי

חבר מועצת עיריית ירושלים, אלעד מלכא, (33) הכריז היום (ה') על התמודדותו בבחירות המוקדמות לרשימת מפלגת הליכוד לכנסת ה-21. מלכא הוא חבר סיעת 'התעוררות', אותה סיעה שבראשה עומד עופר ברקוביץ שהפסיד בבחירות על ראשות עיריית ירושלים למשה ליאון.

מלכא, נשוי ואב לשלושה, מוכר היטב בשורות המפלגה, הוא משמש כסגן יו"ר "הליברלים בליכוד" בין הישגיו הבולטים בירושלים ובזירה הארצית שבירת מונופול אגד בירושלים - קמפיין  אשר הוביל לכך שמשרד התחבורה הוציא מכרז חדש בירושלים ובו הוא מוציא 60% מקווי השירות בעיר לשני מפעילים חדשים; פתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות - חוק שקידם יחד עם חברי הכנסת שרן השכל, יואב קיש ואיוב קרא שהפחית את הרגולציה על ערוצים מסחריים חדשים מ 250 מיליון שקלים בשנה ל 2.5 מליון שקלים בשנה. מהלך, שכזכור, הציל את ערוץ 20; ביטול חוק הספרים - קמפיין שהוביל מול שרת התרבות מירי רגב. בזכות המהלך חזרו חזרה מבצעי 4 ספרים ב100 שקלים. 

"אחרי שנים של פעילות ציבורית מוניציפלית ובתוך המפלגה אני פונה היום לבקש את אמון חברי המפלגה לקדם את הערכים בהם אני מאמין מתוך הכנסת. להמשיך ולפעול למען שוק חופשי וחירויות פרט. לפעול למען העמקת אחיזתנו בארץ ישראל ולהחזרת הכח לכנסת לקיים את רצון העם. בירושלים התפתחתי ולמדתי כיצד לקיים פעילות ציבורית, אמשיך לעבוד ולפעול לטובת העיר. זה המקום להדגיש כי התעוררות תישאר חלק ממני ואני אשאר חלק ממנה". 

כזכור, לפני כחודשיים בבחירות המקומיות, הוצב מלכא במקום השלישי בסיעת 'התעוררות' שבראשה עומד מי שהיה המועמד לראשות העיר, עופר ברקוביץ. 'התעוררות' היא הסיעה הגדולה ביותר במועצת עיריית ירושלים לאחר שקיבלה שבעה מושבים במועצת העיר, אך היא הסיעה היחידה שלא נכנסה לקואליציה של ראש העירייה הנבחר, משה ליאון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן