המחליפים של אראל סג"ל ברצועת הבוקר של גל"צ

עירית לינור וקובי אריאלי, יגישו את ה"המילה האחרונה" במקומו של העיתונאי והשדרן שהודיע לאחרונה על רצונו לעזוב את התחנה. התוכנית תשודר בשעה 11:00

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/18 14:21 יז באדר התשעח

המחליפים של אראל סג"ל ברצועת הבוקר של גל"צ
עירית לינור, צילום: ללא קרדיט

תחנת הרדיו גלי צה"ל הודיעה היום (א') כי עירית לינור וקובי אריאלי יחליפו את אראל סג"ל ברצועת הבוקר, ויגישו תוכנית משלהם במקומו של העיתונאי והשדרן שהודיע לאחרונה על רצונו לעזוב את התחנה. התוכנית תשודר בשעה 11:00. 

לינור, סופרת, תסריטאית ובמאית. כתבה בעיתונים "חדשות" ו"הארץ". היא משתתפת ומנחה את תכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 20. ספרה הראשון, "שירת הסירנה" הפך לסרט מצליח, וספריה האחרים היו רבי מכר. "גברת ורבורג", שיצא בשנת 2014 זכה ב"ספר פלטינה" על מכירת יותר מ-40,000 עותקים. 

לינור, כתבה וביימה את סדרות הטלוויזיה "בנות בראון", "משמורת" ו"מה שנחוץ לרווק". כמו כן היא תרגמה את הקלאסיקות "גאווה ודעה קדומה" של ג'יין אוסטן ואת "ניקולס ניקלבי" מאת צ'רלס דיקנס.

משנת 1998, מגישה לינור את התכנית "המילה האחרונה" בגלי-צה"ל, בתחילה עם אורי אורבך ז"ל , אחר כך עם קובי אריאלי וביניהם יריב אופנהיימר, רענן שקד וליאת רון.

"המילה האחרונה" זכתה עם צאתה לדרך בפרס מפקד גל"צ וזוכה להצלחה רבה עד היום. בשנה האחרונה היא נמנית עם 10 התכניות המואזנות ביותר בישומון גלי-צה"ל ובדיגיטל. בתכנית שני מגישים המחליפים תובנות וחבטות בנושאים פוליטיים, חברתיים וכל מה שמעניין או מרגיז  את המגישים.

אריאלי, 46, הוא איש רדיו וטלויזיה, פובלציסט וקומיקאי. הוא נולד בירושלים, גדל והתחנך בקהילה החרדית. בשנות התשעים הוא פרץ דרך כשהשתלב באומץ ובכישרון בתקשורת ובאמנות. 
 הוא כתב במשך כעשור ב"מעריב", "גלובס", "מאקו" ובעיתונים חרדיים.

נוסף לכך הגיש אריאלי את תכנית הבוקר בערוץ 10, את התכניות "המהפכנים" ו"פרשה לא סגורה" בערוץ 2, סדרות בתחום האוכל והסאטירה והשתתף בעשרות תכניות וסדרות טלוויזיה. בשנת 2011  פרסם את ספרו "רומן בכתובים".

 אריאלי הוא איש גלי-צה"ל מאז 1999. הוא  החל בהגשת פינות בתכנית "המילה האחרונה", הפך למגיש-מחליף, ועם פרישתו של אורי אורבך ז"ל, למגיש קבוע לצידה של עירית לינור.

בנוסף, הגיש אריאלי  במשך שנים את "ציפורי לילה" לבדו ועם שפרה קורנפלד. כיום מגיש אריאלי  תכנית מגזין אקטואלי שבועי ביום שישי בבוקר. דעותיו המקוריות, רקעו הייחודי וסגנונו החריף הפכו אותו במהלך שנותיו ברדיו לקול חשוב, רענן ופופולרי.

מגלי צה"ל נמסר: "אנו מאחלים הצלחה לאראל סג"ל בדרכו החדשה, ולעירית לינור ולקובי אריאלי הצלחה בתכניתם המשותפת 'המילה האחרונה' שתשודר כאמור בשעה 11:00 לפני הצהריים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן