פרס יוקרתי לעיתונאי הסרוג הבכיר: "הביא אינספור חשיפות חשובות"

העיתונאי הוותיק, שפרסם סדרת כתבות על הקהילות היהודיות בארצות הברית ומצבן המורכב נוכח העלייה באנטישמיות והמאבק המתמשך בקורונה, הוא הזוכה לשנת 2022 בפרס היוקרתי על סיקורו המיוחד את הקהילה היהודית הגדולה בצפון אמריקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/22 11:44 טז בניסן התשפב

פרס יוקרתי לעיתונאי הסרוג הבכיר: "הביא אינספור חשיפות חשובות"
אריאל כהנא, צילום: אורן בן חקון

הישג יוקרתי וחשוב לכתב המדיני של ישראל היום: אריאל כהנא, העיתונאי הסרוג הוותיק, זכה בפרס בני ברית למצוינות על פרסומיו בהתייחס לאנטישמיות בארצות הברית ומצבן של הקהילות היהודיות בה נוכח העלייה במספר התקריות האנטישמיות בשנים האחרונות. פרסומים נוספים של כהנא מתייחסים למגיפת הקורונה והשפעתה על הקשר בין הקהילות היהודיות למדינת ישראל.

המרכז העולמי של ארגון בני ברית הודיע כי אריאל כהנא, הכתב המדיני של "ישראל היום", הוא הזוכה בפרס העיתונות על מצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2022. העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ, בירך את כהנא על זכייתו בפרס: "אריאל כהנא הוא מבכירי העיתונאים בישראל. סיקורו בזירה המדינית ובתחום התפוצות הביא אינספור חשיפות חשובות לטובת ציבור הקוראים, ועל כך גאוותנו".

ארגון בני ברית הוקם באמצע המאה ה-19 ונחשב לאחת האגודות היהודיות המובילות והגדולות בעולם, עם מעל חצי מיליון חברים ביותר מ-60 מדינות. הארגון עוסק בנדבנות ותרומות למפעלים יהודים וציוניים ומעניק פרסים ואותות הקרה לאנשים וארגונים שפועלים למען מדינת ישראל והעם היהודי.

הפרס לעיתונות של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל והתפוצות, ומוענק זו השנה ה-29 ברציפות. הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם היהודי.