ההופעה בוטלה בגלל הגשם: חנן בן ארי לא ויתר והופיע אנפלאגד בלי חשמל. צפו

גולשת 'כיפה' חני פנש הגיעה להופעה של חנן בן ארי בשוהם והתאכזבה לגלות כי העירייה החליטה לבטל את הארוע בגלל הגשם. לחנן בן ארי מסתבר, זה לא הפריע ובמשך שעה הופיע מול הקהל ללא חשמל וללא תאורה. חני התרגשה ושלחה לנו את רשמיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/17 19:57 כב בתשרי התשעח

ההופעה בוטלה בגלל הגשם: חנן בן ארי לא ויתר והופיע אנפלאגד בלי חשמל. צפו
חנן בן ארי, צילום: חני פנש

אמש (ב') היה אמור חנן בן ארי להופיע בפסטיבל "מוזות" שבשוהם. הזמר, שהגיע מצוייד בכליו ובנגניו ומוכן לשמח מכל הלב, הופתע לגלות שהמועצה המקומית של שוהם העדיפה לבטל את ההופעה בעקבות הגשם ששטף את הפארק.

הקהל שכבר התאסף בדשא הרטוב לא וויתר והביע את אכזבתו. בן ארי לא נשאר חייב.

https://www.facebook.com/suzan277/posts/1743276169311691

וכך חצי יושב חצי עומד על הספסל שבפארק החל בן ארי בהופעתו המאולתרת. ללא תאורה וללא מיקרופונים. הקהל חיבק אותו מכל הצדדים והנגנים נתנו מעצמם למרות הקשיים הסביבתיים. במשך כמעט כשעה, על הספסל בפארק בשוהם נתן חנן בן ארי הופעה הכי לייב שיש. למרות שיכל לעלות לרכב כבר בתחילת הערב, לחסוך לעצמו את הרטיבות ואת הקור וגם את הצרידות שבאה בעקבות השירה ללא המיקרופון.

כנראה זו הסיבה שחנן בן ארי נכנס למקומות הראשונים במצעדים ומוצא את עצמו מוזמן לכל מקום בארץ- אומן שמכבד את הקהל ועושה הכל על מנת לחבר, ללכד ולשמח.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן