הדוברת של אלקין מונתה לסמנכ"לית ב"גל אורן לרנר"

נגה כץ רפפורט תמשיך לשמש כדוברת של השר בקמפיין לראשות עיריית ירושלים, ובמקביל תשמש כסמנכ"לית אסטרטגיה ויח"צ במשרד הפרסום. "נרגשת לקראת הדרך החדשה", אמרה

חדשות כיפה דויד ליבנה 03/06/18 13:15 כ בסיון התשעח

הדוברת של אלקין מונתה לסמנכ"לית ב"גל אורן לרנר"
נגה כץ רפפורט, צילום: עדי ברוך

דוברת השר זאב אלקין בשמונה השנים האחרונות ודוברת הליכוד לשעבר, נגה כץ רפפורט, תמשיך ללוות את אלקין כדוברת הקמפיין לראשות העיר ירושלים. במקביל היא תשמש כסמנכ"לית אסטרטגיה ויח"צ במשרד הפרסום והיח"צ "גל אורן לרנר", שינהל את הקמפיין של אלקין.

כץ רפפורט, 35, נשואה ואם לשני ילדים, מתגוררת במודיעין. היא בעלת ותק של 12 שנים בכנסת, בהן כיהנה כדוברת הליכוד וליוותה את השר אלקין במשרדי החוץ, העלייה והקליטה, הגנת הסביבה, ירושלים והמורשת. כמו כן היא שימשה כדוברת של אלקין בתפקידו כיו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת. 

בעבר כיהנה כץ רפפורט גם כדוברת של השר אופיר אקוניס בעת שכיהן כיו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, ועבדה אף בערוץ הכנסת כעורכת תכניות. 

"נגה מלווה אותי שנים רבות בתפקידי השונים כדוברת נאמנה, מסורה ומקצועית ואני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש. נגה שולטת במפת התקשורת בישראל, חיה ונושמת דוברות ותמשיך ללוות אותי כדוברת הקמפיין לראשות העיר ירושלים", אמר השר אלקין.

אבי לרנר ואורן אלימלך, מנכ"לים משותפים במשרד, מסרו:"אנו נרגשים ושמחים על הצטרפותה של נגה לצוות הבכיר של המשרד. נגה היא מקצוענית על עם ניסיון עשיר ומגוון בתחומי האסטרטגיה והיח"צ והיא תעניק ללקוחותינו תוספת כוח גדולה וערך מוסף". 

כץ רפפורט אמרה: "אני מודה לשר זאב אלקין על האמון שנתן בי לאורך שמונה השנים האחרונות, על ההזדמנויות הרבות להוביל מהלכים משמעותיים ולהשפיע על תהליכים רבים במדינה ובתקשורת. אני נרגשת לקראת הדרך החדשה ומודה לאבי לרנר ולאורן אלימלך על ההזדמנות שניתנה לי".