דובר סרוג לראש עיריית בית שמש

אסף פאסי, מבעלי חברת הפרסום והמדיה 'פאסי.קראוס', שהוביל את הקמפיין של ראש עיריית בית שמש החדשה, עליזה בלוך, מונה ליועץ התקשורת של העירייה ושל ראש העיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/19 19:48 כה בטבת התשעט

דובר סרוג לראש עיריית בית שמש
תפקיד חדש. אסף פאסי, צילום: באדיבות המצולם

מינוי סרוג בעיריית בית שמש. אסף פאסי, שותף-מנהל ומבעלי חברת הפרסום והמדיה פאסי.קראוס, שהוביל את הקמפיין התקשורתי של ראש עיריית בית שמש החדשה, עליזה בלוך, מונה ליועץ התקשורת של העירייה ושל ראש העיר. 

בהודעה שפרסם בקבוצות הכתבים ובחשבון הטוויטר שלו כתב: "שמח לבשר שנכנסתי לתפקיד יועץ התקשורת של עיריית בית שמש וראש העיר עליזה בלוך ובמסגרת זו משרדי ילווה את העיר בית שמש מקצועית בכל הקשור לענייני התקשורת המדיה והפרסום".

אסף פאסי (38), הוא בוגר ישיבת נחלים וישיבת ההסדר עתניאל. לקראת בחירות 2013 ניהל יחד עם שותפו אבי קראוס את חשבון הפייסבוק של נפתלי בנט, שהתמודד אז לראשונה לראשות הבית היהודי, והיה חלק מההצלחה הגדולה של בנט במדיה החברתית. לאחר מכן הקימו השניים את חברת פאסי.קראוס, המתמחה בפרסום ובשירותי מדיה חברתית לחברות, פוליטיקאים, עמותות ועוד. בין לקוחותיהם בעבר ובהווה ניתן למצוא שרים וחברי כנסת ממפלגות הימין, ראשי ערים ומנהיגים, גופים פוליטיים, עיריות, מועצות מקומיות, ואנשי עסקים וחברות גדולות ובינוניות בתחומים השונים.

בבחירות המקומיות, כאמור, ניהל את קמפיין הבחירות של ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, מול ראש העיר המכהן משה אבוטבול, בסיומה נבחרה בלוך בהפתעה גדולה בעיר שחציה חרדית וחציה חילונית.