דוברו לשעבר של בנט מונה ליועץ התקשורת של חיות

חי לוגסי, ששימש לתקופה קצרה כדוברו של שר החינוך, ילווה את הנשיאה בהיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט. בעבר הוא שימש כדובר חיל האוויר ודובר אלוף פיקוד הצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/18 13:11 כב בסיון התשעח

דוברו לשעבר של בנט מונה ליועץ התקשורת של חיות
חי לוגסי, צילום: באדיבות המצולם

לראשונה בתולדות בית המשפט העליון, ילווה את הנשיאה אסתר חיות יועץ תקשורת, כך הודיעה היום (ג') הנהלת בתי המשפט. לתפקיד מונה חי לוגסי, דוברו לשעבר של שר החינוך נפתלי בנט, שיועסק במשרת אמון ויסייע לחיות בהיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט ומעמדה בפני הציבור.

התפקיד גובש בעקבות המלצת נציבות שירות המדינה ובאישור הממשלה, ולאחר ראיונות עם כמה מועמדים נבחר לוגסי לכהן בו.

בחודש דצמבר עזב לוגסי את לשכתו של בנט כחודש וחצי בלבד לאחר שמונה לתפקיד הדובר, זאת בשל נסיבות אישיות בלתי צפויות. בעבר שימש לוגסי, סא"ל במיל', כדובר חיל האוויר, כדובר אלוף פיקוד הצפון בתקופתו של גדי איזנקוט בתפקיד, וכראש ענף מבצעים בחטיבת דובר צה"ל בזמן המבצעים "עמוד ענן" ו"צוק איתן". הוא ייכנס לתפקידו החדש במהלך החודש הקרוב.

את הנשיאה חיות ליוותה עד כה דוברת בתי המשפט אילת פילו. מתוקף תפקידה כראש מערך הדוברות של הנהלת בתי המשפט, פילו אמונה על כלל בתי המשפט, ולא רק על העליון ועל ליווי הנשיאה. כעת ייקח על עצמו לוגסי את האחריות לייעוץ התקשורתי לחיות.

מדוברות בתי המשפט נמסר: "מדובר בגורם שיועסק ב-100% משרה בלשכת הנשיאה במשרת אמון ויסייע לנשיאה בעבודתה השוטפת מול הדוברות ובכל ההיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט ומעמדה בפני הציבור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן