הכתב הסרוג חוזר לגלי צה"ל: "פסק הזמן הסתיים"

שחר גליק, בנו של חבר הכנסת לשעבר, חוזר לגלי צה"ל שם ישמש ככתב לדסק הפוליטי וכן הכתב ביהודה ושומרון: "פסק הזמן הסתיים, חוזרים בכל הכוח!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 21:32 י באב התשפב

הכתב הסרוג חוזר לגלי צה"ל: "פסק הזמן הסתיים"
אולפני גלי צה"ל, צילום: Tomer Neuberg/Flash 90

אחרי שלקח פסק זמן קצר מתחנת הרדיו, שחר גליק, בנו של חבר הכנסת לשעבר ופעיל העלייה להר הבית, יהודה גליק, הודיע היום (א') כי הוא חוזר לגלי צה"ל. גליק בן ה-22 ישמש בתחנה ככתב לדסק הפוליטי וכן בתחום יהודה ושומרון. 

גליק רשם בחשבון הטוויטר שלו: "פסק הזמן הסתיים, חוזרים בכל הכוח! יותר משמח לבשר שמהיום אצטרף ככתב לדסק הפוליטי של גלי צה"ל לצד מוריי וחבריי יובל שגב ו- יניר קוזין המקצוענים. בנוסף, חוזר לסקר גם את גזרת איו"ש בתחנה".

שחר גליק: לגמרי הבאתי את הנאחס

כזכור, לפני ארבעה חודשים, סיים את תפקידו בגלי צה"ל והשתחרר לאחר שירות צבאי של שנתיים וחצי. העיתנואי הסרוג היה כתב התחנה ביהודה ושומרון וסיקר את תחום הדתות והחרדים.

גליק הנרגש כתב בטוויטר: "אחרי שנתיים וחצי הזויות - מסיים היום את תפקידיי השונים בגלי צה"ל. קורונה, אסון מירון, 3 מערכות בחירות, שריפות בהרי ירושלים, שומר החומות, אהוביה סנדק, הבריחה מכלא גלבוע ועוד... נראה שלגמרי הבאתי את הנאחס ואולי זו באמת העת לעזוב לפני שהכל שוב מתלקח. צפו להפתעות מעניינות בהמשך :)".