אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של "ישראל היום"

כהנא מתחיל פרק חדש בקריירה, לאחר 12 שנה ב"מקור ראשון", שם תחליף אותו הודיה כריש-חזוני. "אריאל מביא איתו המון ניסיון ותכונות אופי של עיתונאי", אמר העורך הראשי, בועז ביסמוט

חדשות כיפה דויד ליבנה 27/05/18 09:53 יג בסיון התשעח

אריאל כהנא מונה לכתב המדיני של "ישראל היום"
אריאל כהנא, צילום: אריק סולטן

עיתון "ישראל היום" הודיע הבוקר (א') על מינויו של אריאל כהנא לכתב המדיני. כהנא (44) החל את דרכו ברדיו ערוץ 7 ומשנת 2009 משמש ככתב המדיני של "מקור ראשון", שם תחליף אותו הודיה כריש-חזוני.

במהלך השנים פרסם כהנא על חזרתו של נתניהו מתמיכתו ברעיון המדינה הפלסטינית, על פרשת הדיפלומטים המצייצים נגד הממשלה ועל היקפי התמיכה העצומים שארגוני השמאל מקבלים ממדינות אירופה. הוא נשוי ללימור ואב לשבעה.

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, בירך על המינוי ואמר: "אריאל מביא איתו המון ניסיון ותכונות אופי של עיתונאי עם רצון מתמיד לחשוף ולהביא לידיעת הציבור את מה שקורה מאחורי הקלעים של העשייה המדינית. אין לי ספק שהצטרפותו תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ישראל היום".

כהנא עצמו אמר: "בתום 12 שנים מרתקות ופורצות דרך ב'מקור ראשון', אני נרגש להתחיל בפרק חדש. תודתי העמוקה לכל האנשים הטובים ב'מקור ראשון', בראשם חגי סגל ואורלי גולדקלנג, עימם זכיתי לעשות את המסע המיוחד להצבת עיתון איכות ישראלי, במרכז השיח הציבורי.

"ביום הזה במיוחד מלווה אותי דמותו של אורי אליצור ז״ל. את מה שלמדתי מהם וממנו, אביא בע"ה לעיתון הגדול, ההוגן והחופשי בארץ - 'ישראל היום'"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן