מתי היהודים מסריחים? אנטישמיות ו"גזענות" נוסח 'הארץ'

חתונה בין שני יהודים זו גזענות, קורא במכתבים למערכת מציע לכל היהודים להתפזר בגלות כי "יהודים הם כמו זבל כשהם מרוכזים במקום אחד הם מסריחים". במילים אחרות: עוד יום שגרתי במערכת 'הארץ'

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/17 15:14 כב בתמוז התשעז

מתי היהודים מסריחים? אנטישמיות ו"גזענות" נוסח 'הארץ'
עתון הארץ

עתון 'הארץ' ידוע כשופר השמאל הקיצוני וכמעט בעניין שבשגרה הוא מצליח לשבור את השיאים של עצמו בהתנגדות לכל דבר שיש לו ריח של יהדות או גאווה לאומית. 

רוגל אלפר, פובליציסט ותיק בעיתון כבר ידע לא מעט כתיבה פרובוקטיבית והפעם הוא ממשיך באותו הקו כשהוא מתאר חתונה שנערכה במסגרת אירועי המכביה כ'גזענות' כי זו חתונה ין שני יהודים.

"המסר ליהודי העולם היה ברור: חשוב מאוד שיהודים יתחתנו עם יהודים. העובדה שהכלה התגיירה הדגישה ביתר שאת את חשיבות ההקפדה על בני זוג יהודים, כדי להימנע מהתבוללות. העברת הטקס בשידור חי בזמן צפיית שיא בערוץ 2, המתפקד לכל דבר ועניין כערוץ ממלכתי, יצרה מעין פולחן לחיזוק הזהות היהודית של כל הצופים".

ולמי שזה לא הספיק, אלפר מחדד את המסר: "יש לומר דברים ברורים: ההתעקשות שיהודים יתחתנו עם יהודים היא גזענית". הוא כותב בטור ומסביר: "מאליו מובן, שחתונה של יהודי עם חברתו הלא יהודייה לעולם לא תשודר בטלוויזיה הישראלית כאירוע שיש לחגוג ולשמוח בו. כי בממלכתיות הישראלית, וזה כולל את המכביה, אנשים נשפטים לפי השתייכותם הדתית. לכן זכתה רייצ'ל למחיאות כפיים על עצם התגיירותה. כאילו שבהצטרפותה לשורות העם היהודי עלתה מדרגה, שיפרה עצמה, ראתה את האור. האור לגויים. יהודים הם נעלים. הפסילה של אנשים לא יהודים כבני זוג פוטנציאליים היא גזענית".

ואחרי שהבנו מהי גזענות כדאי ללמוד מהארץ איך אנטישמיות, כשהיא כתובה בעברית, לא עוברת שום מסנן של עריכה. הכותב הפעם הא לא מהכותבים הקבועים של האר., אלא דווקא קורא שזכה שמכתבו יתפרסם המדור המכתבים למערכת. מיכאל אינקס ממזכרת בתיה שלח מכתב למערכת עם הצעה מעניינת:  

"אבי עליו השלום היתה לו אמרה, לא מקורית שלו", הוא מספר בתחילת המכתב "שהיה פולט בזעם לא כבוש בכל פעם שקרה אירוע פוליטי שהכעיס אותו: "היהודים הם זבל, כשמפזרים אותם בעולם הם מפריחים פרחים יפים, אבל כשמקבצים אותם למקום אחד הם מסריחים". לאחר 69 שנות מדינה הגעתי למסקנה, שהזקן שלי צדק. היהודים לא יכולים לחיות במדינה משלהם, והעדות לכך היא שלוש גלויות שקרו בגלל קשיות העורף הדתית/לאומית שלנו. אנחנו לא קנה סוף המתכופף בסופה הבאה עלינו, אלא עץ דק גזע שנשבר.

מכתבים למערכת הארץ

מכתבים למערכת הארץ                                                              צילום מתוך הטוויטר של ירח טוקר

"ולכן", סיכם הקורא במכתבו למערכת, "מה שצריך לעשות הוא יציאת מצרים (כנען) חדשה ולהתפזר לכל קצות תבל ולכל מדינה שתרצה לקבל אותנו. גם הפעם נצא ברכוש גדול: ידע טכנולוגי רב ערך, מדענים מפורסמים, אנשי רוח, סופרים ואמנים. רובנו סוגה עלית, מה שהימין הבזוי שלנו מכנה בבוז "אליטות", אבל בעולם נחשב לאליטות באמת".

בקיצור ולסיכום: היהודים מסריחים, וכשהם מתחתנים בינם לבין עצמם זו גזענות. עוד יום שגרתי במערכת 'הארץ'.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן