אלו מצטיינות ומצטייני השירות הלאומי

25 מתנדבות ומתנדבים קיבלו את אות ההצטיינות מנשיא המדינה, ראובן ריבלין בטקס מרגש. הנשיא ריבלין אמר למצטיינים: "אתם פניה היפות והמגוונת של החברה הישראלית". הרשימה המלאה בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/19 15:43 כב בסיון התשעט

אלו מצטיינות ומצטייני השירות הלאומי
מוקירים את מתנדבי השירות הלאומי, צילום: הרשות לשירות לאומי אזרחי

טקס מצטייני השירות הלאומי-אזרחי התקיים השבוע, והיווה את אירוע השיא בשבוע ההצדעה לשירות הלאומי-אזרחי. 25 מתנדבים מצטיינים קיבלו בטקס המרגש את אות הצטיינות נשיא המדינה.

האירוע התקיים כחלק מהשבוע החגיגי, בו מצדיעים במגוון אירועים למעל מ-18 אלף הצעירים והצעירות המתנדבים לשירות הלאומי-אזרחי מכלל המגזרים והקבוצות בחברה הישראלית. לצד זאת מתקיימים ירידי תעסוקה ולימודים לצעירים עם צרכים מיוחדים המתנדבים בשירות הלאומי.

בטקס החגיגי והמרגש, קבלו 25 מתנדבים מצטיינים אותות הצטיינות אשר ניתנו על פועלם למען החברה והמדינה ועל תרומתם והתנדבותם המשמעותית. מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי, עבר בין המתנדבים, המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית, והעניק להם את תעודות ההוקרה: מתנדבים יהודים ושאינם יהודים; חילוניים, דתיים וחרדים; צעירים מרקע של סיכון ומצוקה וצעירים עם צרכים מיוחדים.

המצטיינים והמצטיינות: אסמהאן מואסי מעמותת אופק, פאטמה גנם מעמותת בת עמי, עומר טבאש מהאגודה להתנדבות, פולין קורקיאן מש"ל, מיכל מהדיזדה מאופק, רותם בוסקילה מאופק, בת ציון אביטול מבת עמי, אלינוי דנינו מבת עמי, חיה מושקה וילנקין מבת עמי, רבקה קסה מהאגודה להתנדבות, שרה אזולאי מהאגודה להתנדבות, קריסטי אלפקס מהאגודה להתנדבות, יהושע עזגד יוסף מהאגודה להתנדבות,​​​ לוטם הקטני מהאגודה להתנדבות, אלעד עמרם מחיבור חדש, הודיה יונגר מעמינדב, דימא טרבלסי מעמינדב, נוגה כהן מעמינדב, שירה שער מעמינדב, שיר אייזרברג מש"ל, טיגיסט רדאי מקוננט מש"ל, רומן ווריפיוב משלומית, מוריה סימון משלומית, ירדן אדיקה משלומית, ויצחק קוט.

נשיא המדינה ראובן ריבלין, בירך את המתנדבים: "מצטיינות ומצטייני השירות הלאומי-אזרחי, דתיים, חילונים, חרדים, ערבים שהמשותף לכולכם הוא הרצון להעניק מעצמכם ולתרום לעשייה חברתית חשובה. אתם מייצגים את פניה היפות והמגוונת של החברה הישראלית. הקשרים האנושיים החזקים שאתם מייצרים והתרומה שאתם מביאים לארגונים ולגופים שבהם אתם מתנדבים מאפשרות לנו לבנות את חברת המופת שאנחנו כל כך שואפים לקיים במדינתנו וליצור תקווה ישראלית שנים קדימה. אני מבקש להודות לכם ולברך אתכם על פועלם ועל תרומתכם ממדינת ישראל ולחברה הישראלית. היו ברוכים יקיריי".

השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל אמר: "המתנדבים בשירות הלאומי אזרחי הם הסיירת של החברה הישראלית, אלו אנשים ערכיים ומובילי שינוי ורוח אנושית המגשרים ומחברים בין כל חלקי החברה. מלאכת ההתנדבות דורשת יכולות חסד ונתינה גבוהות בכדי לתרום מהזמן לטובת הכלל. כמדיי שנה אנו מצדיעים למתנדבים היקרים, ומעניקים תעודת הוקרה מיוחדות למצטיינים בשבוע ההוקרה, זו השנה השלישית. זהו המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להוקיר ולהודות למתנדבים על עשייתם הברוכה למען החברה הישראלית ולמען מדינת ישראל".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי אמר כי: "שבוע ההצדעה נועד בכדי להוקיר את פועלם של מעל 18,000 המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מצדיע למצטיינים המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית ורוצה לומר להם תודה על עשייתם המסורה, שהביאה להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות העשייה המהותית והחשובה של המתנדבים בכלל המגזרים בחברה הישראלית". 

מי שזכתה, מתוך 1700 מועמדים ומועמדות היתה טיגיסט רדאי מתנדבת שירות לאומי מטעם עמותת ש"ל במטה הראשי של שירות התעסוקה הישראלי.היא

טיגיסט מהווה חלק אינטגרלי מצוות המטפל בתחומי רווחה והדרכה בשירות התעסוקה, ומשמשת כאשת הקשר הישירה עבור  70 בני ובנות השירות הלאומי המשרתים בארגון.

"אני אוהבת את הצוות והזמן שעבדתי איתם הפך אותם למשפחה", אמרה והוסיפו כי "היום יש לי יותר ביטחון עצמי מול אנשים ובזכות השירות הלאומי הצלחתי להתקדם ולהתפתח"