אזור התעשיה: הכירו את הסבתא והדוברת יעל בן ישר

היא סבתא ל 7 נכדים, ב20 שנה האחרונות היא בעיקר לומדת, שונאת ששוכחים לעדכן אותה באירועים חשובים ואם אתם רוצים לדבר איתה, אז היא הכי חדה בבוקר. הכירו את יעל בן ישר, דוברת הישוב בית אל

חדשות כיפה נדב פולק 19/07/17 12:11 כה בתמוז התשעז

אזור התעשיה: הכירו את הסבתא והדוברת יעל בן ישר
אזור התעשיה

יעל בן ישר, בת 50, נשואה +6 (ארבעה מהם כבר נשואים) וסבתא ל 7 נכדים. גרה בבית אל בדיוק 20 שנה ומשמשת דוברת הישוב בית אל כבר 4 שנים (מאז הבחירות הסוערות לראשות המועצה)

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: האמת שב 20 שנה האחרונות אני בעיקר לומדת. תואר ראשון במחשבים, שני בהיסטוריה, ולקראת סיום תואר שלישי גם בהיסטוריה. תוך כדי זה גם קורס דוברות, ועוד כמה קורסים כמו סוכנת נסיעות...לפני כן הייתי בעסקים והקמתי את אחת מחנויות הנעליים הגדולות בירושלים. 

יעל בן ישר

יעל בן ישרצילום: באדיבות המצולם


הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: כשאשלים בקרוב את הדוקטורט, זה יהיה ההישג הגדול, במיוחד שהתחלתי את הלימודים האקדמאים מעל גיל 30 ועם חמישה ילדים.  


פספוס אחד בקריירה: הייתי אמורה להחליף את הדובר של חה"כ מוטי יוגב לחודשיים, אלא שאחרי שבועיים נקראתי חזרה לבית אל, לדברר את המאבק על בתי דריינוף. רציתי לעבוד עם ח"כ...  

רגע אחד לנצור: כאב הלב בהריסת בתי דריינוף בבית אל, רגע לפני שכל האישורים היו בידינו. מבחינה תקשורתית זו היתה הצלחה גדולה- הגענו להמון כלי תקשורת בארץ ובעולם, אבל מבחינת התוצאה, לא הצלחנו להציל את הבתים. 

מה את עושה כשאת קמה בבוקר: את אותם הדברים אבל מהר. אני הכי חדה בבוקר. כמובן דבר ראשון בודקת ווצאפים ומיילים, ואז חדשות. אחר כך קפה. 

מה את הכי שונאת בעבודה שלך: ששוכחים לעדכן אותי באירועים חשובים, ולא מכניסים אותי לסוד העניינים. 

איך נראית השבת שלך: רגועה. סעודות מתמשכות עם שיחות משפחתיות, והרבה ספרים. קוראת המון, במיוחד ספרי מתח, שאותם אני קונה, ולא משאילה מהספריה. הספרים הטובים נשמרים באדיקות ומושאלים רק לחברים הטובים. ובליל שבת כמעט תמיד אחרי הדלקת נרות, נפגשת עם החברה הטובה. 

מודל לחיקוי במקצוע: חברות שהן דוברות מועצות גדולות יותר כמו תמר אסרף מבנימין ואסתר אלוש מהשומרון. 

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו: הייתי שמחה אם עורכי עלוני השבת היו מבינים שכמו שאנחנו צריכים אותם, הם צריכים אותנו. אנחנו צריכים אותם כבמה והם צריכים אותנו לתוכן. עבודה משותפת מתוך כבוד והבנה, תעשה טוב לצרכנים. בקיצור, אל תעשו לדוברים חיים קשים, תפרסמו מה שאנחנו שולחים, יותר בקלות.  

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן