אורחי הכבוד של הקהילה החרדית: בני משפחתם של גיבורי לבנון השנייה

אביו של רס"ן רועי קליין ואחיו של סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, השתתפו בסיום הש"ס של חסידות בעלזא באשדוד. מי שייסד את האירוע הוא מוטי זוננפלד שבתו, דניאלי, נהרגה לפני 3 שנים בתאונת דרכים בשומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/18 12:36 יח באדר התשעח

אורחי הכבוד של הקהילה החרדית: בני משפחתם של גיבורי לבנון השנייה
חוגגים את סיום הש"ס, צילום: מאיר אסרף

אביו של רס"ן רועי קליין הי"ד ושניים מאחיו של סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, שנהרגו במלחמת לבנון השניה, היו אורחי הכבוד בסיום הש"ס בבלי שנערך בשבוע שעבר בבית המדרש "בית נפתלי" של חסידות בעלזא באשדוד.

הסיום נערך לעילוי נשמתה של דניאלי זוננפלד ז"ל, שנהרגה בתאונת דרכים בשומרון לפני שלוש שנים וכן לציון סעודת שבע ברכות שחגגה נכדתו של הרב אלימלך פירר, שעל שם אביו נקרא בית המדרש.

אהרן קליין באירוע

אהרן קליין באירועצילום: מאיר אסרף

מארגני האירוע שמחו על מפגן האחדות בין רבנים ונציגים חרדים לצד כאלה מחוגי הציונות הדתית. בנאומו דיבר מוטי זוננפלד, שייסד את 'קרן דניאלי', על שמחת החג המשולבת עם האבל הקשה על בתו דניאלי שנהרגה בתענית אסתר לפני שלוש שנים.

בטקס סיום הש"ס בבלי, המתקיים זו השנה השלישית, השתתפו גם מאות מבני קהילת חסידי בעלזא באשדוד. לכל אחד ממסיימי המסכת הוענקה במהלך הטקס מלגה מטעם 'קרן דניאלי', אשר הקימה ותומכת בעשרות מפעלי צדקה וחסד, בארץ ובחו"ל.

הרב שמואל מורנו באירוע

הרב שמואל מורנו באירועצילום: מאיר אסרף

מי שעוד נכח במקום היו ראש ביהמ"ד להלכה בהתיישבות הרב יוסף אפרתי, רב ודיין קהילת בעלזא באשדוד מנשה פינק, רב ודיין קהילת בעלזא באשדוד, רב קהילת רעות ברעננה הרב אהרן ברקוביץ, רב קהילת יוצאי ברזיל ברעננה הרב יעקב זילברמן, מנהל ארגון 'צבא לשם שמים' ור"מ במכינה הקדם צבאית 'עצם' הרב פרץ איינהורן, מנהל קרן רא"ם וקרן דניאלי הרב שלמה חנוך ורנר, דודה של דניאלי זוננפלד ז"ל ורבה לשעבר של העיר אור יהודה הרב יעקב אדרעי ואורחים רבים נוספים.

סיום הש"ס

סיום הש"סצילום: מאיר אסרף

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן