חדש על המדף טעמנו את המילקי החדש בטעם קרמל מלוח ולעולם לא נאכל שוב את המילקי המקורי

השקה מיוחדת לכבוד שבועות, הכירו את המעדן החדש בטעם מתוק-מלוח מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי. 3 שכבות מפנקות של פודינג קרמל מלוח, מוס בטעם שוקולד בלונדי וקצפת

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 11:16 טו באייר התשפד

טעמנו את המילקי החדש בטעם קרמל מלוח ולעולם לא נאכל שוב את המילקי המקורי
מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי , צילום: סטודיו שטראוס

מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק מהדורה מיוחדת של מילקי TRIO, בטעם קרמל מלוח ובלונדי. המעדן החדש כולל שכבת פודינג מפנקת בטעם קרמל מלוח, שכבת מוס אוורירית בטעם שוקולד בלונדי ומעליה הקצפת האהובה של מילקי. שלוש השכבות במרקמים השונים יוצרות יחד ביס מושלם של קינוח בגביע. או במילים אחרות, המילקי החדש טעים להפליא ופותר לכם את הצורך בסיום מתוק לכל ארוחה.

מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי

מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי צילום: סטודיו שטראוס

מדובר בטעם התומך במגמה המתפתחת בעולם, של שילוב טעמים מנוגדים, מתוק ומלוח. כל אחד מהטעמים – שוקולד בלונדי וקרמל מלוח, הוא טרנדי בפני עצמו, והשילוב ביניהם מדגיש האחד את השני.סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני. בסדרה TRIO קיימים היום באופן קבוע: מילקי TRIO דאבל שוקולד ומילקי TRIO שוקולד לבן ומוס פיסטוק. למעשה, הטעם החדש של המילקי משובח כל כך עד שיתכן שלעולם לא נוכל להסתפק שוב בטעם המילקי המקורי והפשוט.

שטראוס מובילה את קטגוריית המעדנים עם 70% נתח שוק, ומילקי הוא מותג הדגל, עם למעלה מ-35% נתח שוק – המותג הגדול והמוביל בעולם המעדנים. משקל: 100 גרם. כשרות: רובין. אלרגנים: חלב.