פורים תשפ"ד רוצים לסגור פינה לחברים? 5 רעיונות למשלוחי מנות שהם ארוחה מפנקת

שוברים את הראש על קונספט מגניב למשלוח מנות מפנק וכיפי? איגדנו לכם מגוון אפשרויות קלילות למשלוחי מנות שהם ארוחה מפנקת שהשכנים, החברים והמשפחה בטוח יאהבו

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 19/03/24 13:35 ט באדר ב'

רוצים לסגור פינה לחברים? 5 רעיונות למשלוחי מנות שהם ארוחה מפנקת
משלוח מנות, צילום: Yahav Gamliel,Flash 90

פורים מתקרב ואיתו מגיע הרצון לפנק את החברים, השכנים והמשפחה במשלוחי מנות טעימים, כאלה שאוכלים באמת, ולא מעבירים הלאה לשכן שבדיוק הגיע עם משלוח ביד ולא הספקנו להכין לו משלוח. לשם כך, כתבנו לכם מספר המלצות למשלוחי מנות שהם ארוחה מפנקת וטעימה, כזאת שכיף לתת וגם לקבל.

1. קופסת פיקניק

מי לא אוהב לעשות פיקניק? במשלוח המנות הזה תוכלו להכין סלסילה שתגרום לכל מי שיקבל אותה לצאת לשמש ולאכול את תכולתה. במשלוח זה, תוכלו לשים מספר לחמניות ביתיות, מטבלי גבינה שווים, ירקות חתוכים, פירות העונה חתוכים, קוראסונים ובקבוק מיץ תפוזים סחוט.

פיקניק

פיקניק צילום: FOTO Eak,Shutterstock

2. ארוחת בוקר קלילה

הארוחה הזאת יכולה לחברים שלכם פינה עד שתגיע סעודת פורים והם מחפשים מה לנשנש. תוכלו לשים במשלוח זה תבנית קטנה עם שקשוקה ביתית, מטבלי גבינה, טחינה, לחמנייה טרייה, סלט קטן ובקבוק שוקו קטן. משלוח קליל, טעים וכיפי, זכרו מה אמרתי, החברים שלכם עוד יודו לכם.

שקשוקה

שקשוקה צילום: New Africa,Shutterstock

3. משלוח בריאות

המשלוח הזה הוא אחלה של סגירת פינה למי שרוצה לפנק אבל לא להתפרע עם הקלוריות. תוכלו לשים בו יוגורט, אגוזים, גרנולה, פירות יבשים וחטיפי אנרגיה. מומלץ להוסיף בקבוק שתיה של מיץ טבעי ובריא כמו מיץ תפוזים, לימונדה או אשכוליות.

גרנולה

גרנולה, צילום: shutterstock

4. מארז סושי

הקונספט הזה הוא למשקיענים בלבד, והוא יכיל מגוון רולים של סושי טריים, לצד מספר רטבים כמו וואסבי, טריאקי וסויה. תוכלו לאזן את הטעמים החזקים עם בקבוק שתיה קלה ומעט ירקות חתוכים בצד. החברים יעופו עליכם.

סושי

סושי, צילום: shutterstock

5. משלוח ביתי עם הפתעות

גם המשלוח הזה ידרוש מכם קצת יותר השקעה. תכינו סמבוסקים עם רוטב פיצה מפנק או פטריות ובצל מטוגנים לצד טחינה, פסטו ומטבוחה. תוסיפו ירקות חתוכים ומיץ סחוט טרי. אם בא לכם להשקיע יותר, שימו גם סופלה מפנק או ופל בלגי עם כמה תוספות.

סמבוסק,

סמבוסק, צילום: Lapina Maria,Shutterstock