לשלם פחות ולקבל יותר: 3 טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף במסעדות

אם אתם מסוג האנשים שמבלים בבתי קפה ומסעדות לפחות פעם בשבוע - הגיע הזמן שתתחילו לדעת איך לחסוך. 3 טיפים שיעזרו לכם לשלם חשבון נמוך יותר ועדיין לצאת שבעים ומרוצים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 13:01 ד באדר ב'

לשלם פחות ולקבל יותר: 3 טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף במסעדות
תתחילו לחסוך כסף, צילום: Dejan Dundjerski,Shutterstock

יוקר המחיה בישראל רק הולך ומחמיר, והכסף שאתם מוציאים בכל פעם שאתם יוצאים לארוחת בוקר או ערב במסעדה הולך וגדל. אמנם אין לנו קופונים לחלק לכם כדי שתוכלו לאכול בחינם וגם לא פיתרון קסם שיוריד את כל המחירים, אך הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם לחסוך מעט כסף גם כשאתם בוחרים להתפנק במסעדה אהובה.

1. אוהבים קפה ומרגישים שהוא נגמר לכם מהר מדי? אין צורך לבזבז כסף על כוס נוספת. תזמינו את הקפה שלכם מפורק - תמצית, מים רותחים וחלב בכוסות נפרדות. כעת תוכלו לבקש מהמלצר כוס של מים רותחים (אף אחד לא יגבה מכם תשלום על מים, וגם המסעדה לא תפסיד עליכם) ותוכלו למלא את הכוס עם התמצית כשהיא עומדת להיגמר. גם כשאתם מזמינים קפה קר, תבקשו את הקרח בנפרד - כך הכוס שלכם לא תתמלא בהמון קרח ומעט מאוד קפה.

קפה מפורק

קפה מפורק צילום: montira areepongthum,Shutterstock

2. במקום להזמין מנה עיקרית וסלט מפנק, שתי מנות יקרות יחסית, תרכיבו לעצמכם את המנות. קחו מנה עיקרית שמגיעה עם סלט בצד (יש לא מעט כאלה) ותבחרו באפשרות של סלט עלים על פני סלט קצוץ. כעת תוכלו להזמין תוספת חלומי (זולה משמעותית מסלט חלומי) ולהכניס אותה לסלט שלכם. בקשו מהמלצר שלכם להביא מהמטבח רוטב שאתם אוהבים וקיבלתם גם מנה וגם סלט במחיר זול הרבה יותר.

3. בארוחת בוקר לאדם יחיד ובארוחת בוקר זוגית מקבלים את אותה כמות מטבלים. במקום לשלם מחיר כפול אתם יכולים להזמין לשניכם ארוחת בוקר ליחיד ולאכול אותה ביחד. ארוחת הבוקר מגיעה עם משקה חם ומשקה קר, כך שכל אחד מכם יוכל לבחור מה לשתות. תוכלו תמיד להזמין תוספת לחם או חביתה והמחיר עדיין יהיה הרבה יותר זול מזה של ארוחת הבוקר הזוגית.

ארוחת בוקר

ארוחת בוקר צילום: monticello,Shutterstock