רגע לפני הסטארבקס: זה בית הקפה הכשר שייפתח בדיוטי פרי

למרות שהטיסות לחו"ל פחתו משמעותית בזמן המלחמה, נמל התעופה ממשיך להשתדרג: רשת "קפה קפה" פותחת בדיוטי פרי סניף חדש וכשר למהדרין

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 18:05 יא באדר א'

רגע לפני הסטארבקס: זה בית הקפה הכשר שייפתח בדיוטי פרי
סטארבקס, צילום: AngieYeoh,Shutterstock

עוד רגע תעלו למטוס בדרך לחופשה המיוחלת בחו"ל ותוכלו לטעום סוף סוף את טעמו הנחשק של רשת בתי הקפה הבינלאומית הגדולה בעולם - סטארבקס. אך קודם לכן, כשאתם עוד בישראל, תצטרכו להסתפק בקפה המקומי. עד כה מילאו את טרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון לא מעט מסעדות, וכעת מצטרפת אחת חדשה: "קפה קפה".

סניף חדש של "קפה קפה" ייפתח בנמל התעופה בישראל

קבוצת "קפה קפה" זכתה במכרז על בית הקפה במתחם ההסעדה ותפתח סניף פרימיום חדש של המותג בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים. המקום יעוצב בעיצוב חדשני, במטרה להפוך ליעד מוביל לחובבי הקפה והקולינריה בנמל התעופה. כל המאפים הקינוחים ומוצרי המזון הנוספים שיוגשו בסניף ייאפו במקום על ידי קונדיטורים לכל אורך שעות היום.

הסניף החדש שיוקם יהיה כשר למהדרין ויעבוד בפורמט ישיבה עם אפשרות לישיבה בדלפק או לטייק אווי. בית הקפה ייפתח בעוד כ-3 חודשים לקראת הקיץ הקרוב.

רונן נמני, הבעלים של רשת "קפה קפה": "אנו מודים לוועדת המכרזים על הבחירה בנו כמותג אשר יוביל את תחום בתי הקפה בטרמינל 3 שבנתב"ג. בכוונתנו לפתוח מתחם קולינרי יוקרתי ומרגש אשר יציע את הרמה הגבוה ביותר של קפה ומוצרי קונדיטוריה וישאיר טעם נפלא לכל היוצאים את ישראל".