חדש על המדף בשורה לאנשים שאוהבים גבינות: מותג הגבינות הטבעוניות מגיע לישראל

יבואנית המזון NeoBrand משיקה לראשונה בישראל את Green Vie, מותג גבינות טבעוניות בינלאומי המציע מבחר רחב של מוצרים חדשניים להזדמנויות צריכה שונות ושימושים מגוונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 17:17 יא באדר א'

בשורה לאנשים שאוהבים גבינות: מותג הגבינות הטבעוניות מגיע לישראל
גבינות, צילום: shutterstock

לראשונה בישראל מותג גבינות טבעוניות בינלאומי: קולקציית הגבינות הטבעוניות של Green Vie כוללת מגוון רחב של יותר מ-20 גבינות טבעוניות מקטגוריות שונות בהן גבינות לצריכה יומיומית, גבינות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל. ההיצע בהשקה יבטא חדשנות ייחודית של גבינות טבעוניות קשות פרמיום כמו פרמז'אנו, מנצ'גו כמהין, גבינה כחולה וקממבר. לצד ממרחים ורטבי פסטה במרקמים עשירים: עגבניות ובזיליקום, פסטו וציזיקי.

הגבינות הטבעוניות של Green Vie באיכות מעולה ועשויות מרכיבים צמחיים, וללא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים, סויה, שומן דקלים, גלוטן ואגוזים. הקולקציה כולה מאופיינת בטעמים נפלאים ומרקמים מדויקים ומהווים חלופה מצויינת עבור "מפחיתנים" המעדיפים צריכת לקטוז מופחתת, שומרי כשרות וכאלה שאוהבים לגוון בתזונה שלהם. המוצרים מיועדים להשתלב בתזונה היומית של המשפחה וכך גם באירוח – בכריכים, פיצות, מאפים, פשטידות, סלטים, תבשילים ועוד.

הגבינות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית

מוצרי Green Vie בכשרות בד"צ פרווה , וניתן להשיגם ברשתות השיווק, ובחנויות המובחרות. יצרנית המותג היא החברה היוונית GreenVie Foods שהוקמה בשנת 2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ופועלת ב-20 מדינות באירופה, אוסטרליה והמזרח התיכון. מוצרי המותג נמכרים ברשתות שיווק מובילות בעולם בהן Spar, Tesco, קרפור, Marks & Spencer ועוד.

"מותג Green Vie מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל שלראשונה יוכלו ליהנות ממגוון עצום של גבינות טבעוניות, איכותיות ודומות מאד לגבינות רגילות, הן במרקמים והן בטעמים המעולים. כל המוצרים טבעוניים ומיוצרים בטכנולוגיות חדשניות, ידע וניסיון רב. מוצרי Green Vie מספקים את הפתרונות הטובים ביותר לקהלים רבים, בהם 'מפחיתני החלב', טבעונים, צרכני תזונה נטולת גלוטן ולקטוז, וכמובן גם לאלה המקפידים על כשרות, שכעת יכולים לשלב מנות מגוונות יותר בארוחות ובתפריט המשפחתי", אומרת רעות וקנין, מבעלי NeoBrand.

מארז המוצרים הטבעוניים

מארז המוצרים הטבעוניים צילום: Green Vie

NeoBrand היא יבואנית מזון צעירה וחדשנית שהוקמה על ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי רעות וקנין שכיהנה בשורה של תפקידים בכירים בחברות מזון מובילות כמו אסם וויליפוד, ומור אטיאס, שכיהן בתפקידי מפתח בתחום הסחר והמכירות בתפוגן, נטו וויליפוד. NeoBrand מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis ,Tiny Donuts , Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, הדונאטס המקוריים של Milka וOreo וכן מוצרים בקטגוריית הללא גלוטן כמו הפיצות של מותג Crisp, Neo Brand מייבאת באופן בלעדי לישראל גם מותגים פרטיים עבור יצרנים מקומיים ורשתות השיווק.

טווח מחירים מומלץ לצרכן: 18-29 ₪.