חדש על המדף אל תפספסו את תחליף החלב בטעם קרמל שישדרג את הקפה שלכם

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת המשקאות הנמכרת במקרר עם משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל

חדשות כיפה חדשות 04/02/24 16:28 כה בשבט התשפד

אל תפספסו את תחליף החלב בטעם קרמל שישדרג את הקפה שלכם
תחליפי חלב חדשים לקפה, צילום: Rimma Bondarenko,Shutterstock

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים, משקה על בסיס שקדים ללא סוכר, משקה שיבולת שועל ומשקה שיבולת שועל בטעם וניל. לסדרה מצטרפים טעמים חדשים ומפתיעים: משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל.

משקה שיבולת שועל בטעם קרמל

משקה שיבולת שועל בטעם קרמל צילום: סטודיו שטראוס

משקה שיבולת שועל בטעם בננה

משקה שיבולת שועל בטעם בננה צילום: סטודיו שטראוס

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים מתאימים גם להקצפה ו/או להוספה לקפה. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, בקפה ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים. המשקאות החדשים מכניסים עניין למקרר ומאפשרים לצרכנים.יות ליהנות מחוויה חדשה בעולם תחליפי החלב: משקה שיבולת שועל בטעם קרמל מתאים להקצפה ונותן "טוויסט" לטעם הקפה. משקה שיבולת שועל בטעם בננה מרענן ומתאים לשתייה בכוס, As is.

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. משקאות תחליפי חלב עם מכר של 436 מ' ₪ בשנת 2023. בנוסף, תחליפי החלב בקירור מהווים 75% מסה"כ משקאות תחליפי חלב, עם מכר של כ-326 מ' ₪.

משקל: ליטר. כשרות: רובין. אלרגנים: שיבולת שועל- גלוטן, עלול להכיל: אגוזים (שקד), סויה.