לא הכרנו: 8 שיטות להוריד ריח של שום מהידיים

כולנו מכירים את הריח של השום שנדבק לידיים ומסרב לעזוב, לא משנה כמה פעמים שטפנו את הידיים עם סבון. מצאנו עבורכם 8 שיטות מפתיעות להורדת הריח החזק - נסו ותגלו פלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 13:32 ה בשבט התשפד

לא הכרנו: 8 שיטות להוריד ריח של שום מהידיים
שום, צילום: Nungning20,Shutterstock

אין דבר מבאס יותר מלהכין תבשיל מפנק עשיר בשום - ואז להיתקע עם הריח בידיים שעות לאחר מכן. כנראה שלא משנה כמה פעמים תשטפו את הידיים עם סבון ותשתפשפו היטב הריח עדיין יישאר, וילווה אתכם כל המשך היום. מצאנו 8 שיטות מדהימות ומפתיעות להסיר את הריח מהידיים, ממש בקלות.

1. פלדה

כנראה שאף פעם לא חשבתם לשפשף את הידיים עם כלים, אבל תתפלאו לגלות שחפצים מנירוסטה - פלדה בלתי מחלידה - יכולים לסייע לכם לנטרל את הריח. זו יכולה להיות כף, סיר או תרווד. שפשפו את הידיים עם הכלי - מוזר כמה שזה יהיה - וצפו לפלאים.

2. קפה או סודה

קפה וסודה הם שני חומרים עם אופי חומצי, ושניהם כוללים תרכובות מסוימים שבמפגש עם מולקולות הריח של השום יכולות לנטרל אותו. רחצו את הידיים, שפשפו אותן עם גרגירי קפה או אבקת סודה לשתייה, ולאחר מכן שטפו אותן שוב, הפעם עם סבון.

קפה

קפה צילום: meesookde,Shutterstock

3. לימון

בדומה לקפה והסודה, הלימון ידוע בחומציות שלו, ובכוחה לנטרל את הריח החזק של השום. עליכם לסחוט מעט מיץ לימון או לימון טרי על הידיים ולשפשף אותן יחד. לאחר מכן אפשר לשטוף את הידיים במים וסבון, כדי להעלים את הריח של הלימון.

4. מלח וחומץ

אפשרות נוספת להעלמת הריח של השום היא הכנת משחה ממלח וחומץ (על כל כוס מלח - חצי כוס חומץ). ערבבו יחד מלח וחומץ, לפי הכמויות הרצויות, עד לקבלת משחה אחידה. לאחר מכן, שפשפו אותה על הידיים על להעלמת הריח. אפשר לשמור את המשחה בכלי אטום ולהשתמש בה גם להסרת כתמים או לפעולות ניקוי שונות.

מלח וחומץ

מלח וחומץ צילום: Luis Echeverri Urrea,Shutterstock

5. משחת שיניים

אפשר לשפשף את הידיים עם כמות קצרה של משחת שיניים. במקרה הזה, בניגוד לקפה או ללימון, הריח שיידבק אליכם יהיה נעים ומרענן.

6. מיץ עגבניות

עגבניות עשירות בחומצה שיכולה לסייע בניטרול ריחות, גם כאלו חזקים במיוחד כמו שום. סחטו מיץ מעגבנייה רכה ששוכבת במקרר, שפשפו את הידיים היטב עם המיץ ולאחר מכן שטפו אותן עם מים וסבון.

מיץ עגבניות

מיץ עגבניות צילום: Pixel-Shot,Shutterstock

7. תמצית וניל

תמצית הוניל אולי לא תעלים את ריח השום, אך ריחה החזק יוכל להשתלט עליו ולהסוות אותו כמעט לגמרי. מרחו כמות קטנה של תמצית על הידיים ושפשפו אותן יחד. לאחר מכן, שטפו את הידיים במים.

8. סבון כלים וסוכר

סבון הכלים לבדו אולי לא מצליח להעלים את הריח, אך בשילוב עם גרגירי הסוכר תוכלו לעשות זאת די בקלות. ערבבו סבון כלים יחד עם סוכר, עד ליצירת קרצוף. שפשפו את הידיים היטב עם התערובת ולאחר מכן רחצו אותן.