החיים קצרים מדי לקפה רע: 4 טעויות שאסור לעשות

כשמדובר בהכנת הקפה המושלם בבית, הימנעות מטעויות נפוצות חשובה לא פחות מאשר ביצוע הטכניקות הנכונות. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה להתחיל את היום עם כוס קפה מאכזבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/24 11:12 כט בטבת התשפד

החיים קצרים מדי לקפה רע: 4 טעויות שאסור לעשות
הקפה הטוב ביותר , צילום: Akos Nagy,Shutterstock

בראש ובראשונה, שימוש בפולי קפה מיושנים או באיכות נמוכה היא דרך בטוחה לסיים עם חליטה חסרת טעם. השקיעו בבחירת קפה טרי ואחסנו אותו כראוי כדי לשמור על הטריות והטעם. בנוסף, במידה ואתם משתמשים במטחנת קפה, הקפידו לטחון את פולי הקפה ממש לפני ההכנה כדי לשמר את השמנים הארומטיים ולמנוע מהם להתיישנות.

טעות נוספת שיש להימנע ממנה היא שימוש במים חמים מדי או קרים מדי. מים חמים מדי עלולים לגרום לקפה להיות מר, בעוד מים קרים מדי עלולים להוביל לכוס חלשה וחסרת טעם. טמפרטורת המים האידיאלית להכנת קפה היא בין 90 ל 95 מעלות.

לפעמים קפה הוא צרה צרורה

לפעמים קפה הוא צרה צרורה צילום: ArtOfPhotos,Shutterstock

הזנחת חשיבות הניקיון יכולה להשפיע רבות על טעם הקפה שלכם. ציוד מלוכלך, כמו קומקום מלא אבנית, עלול להשאיר אחריו שאריות שיפגמו בטעם הקפה. הקפידו לנקות את האבנית באופן קבוע כדי להבטיח כוס קפה טעימה.

למרות שאתם קצרים בזמן, אל תמהרו לשלוף את הכוס מהכיור לשתוף אותה למזוג לתוכה את הקפה, חממו קודם את הכוס עם מים חמים מהקומקום, ורק אחרי דקה או שתיים שפכו את המים מהכוס והכינו בתוכה את הקפה.