מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צ'יפס היא המנה שהישראלים מזמינים הכי הרבה - חוץ מעיר אחת

מהו טעם הגלידה האהוב ביותר בישראל? איזו מנה היא המוזמנת ביותר בישראל? כמה יחידות רולאפס נרכשו בשנה החולפת? ואיך השפיעה המלחמה על הרגלי הצריכה הישראלים? | סיכום שנה של חברת המשלוחים הפופולרית

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 11:11 יג בטבת התשפד

צ'יפס היא המנה שהישראלים מזמינים הכי הרבה - חוץ מעיר אחת
וולט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שנת 2023 נגמרת, וחברת המשלוחים הפופולרית וולט חושפת את נתוני ההזמנות בשנה האחרונה בקטגוריות שונות. ביניהן, מנות שהיו הפופולריות ביותר באזורים שונים בארץ, טעם הגלידה האהוב ביותר, המשקה המבוקש ביותר באפליקציה, וכן קטגוריה מיוחדת המוקדשת למלחמה.

שווארמה בדרום וסושי בצפון- נתוני סיכום השנה של וולט

בגזרת האוכל, ביצעו וולט פילוח לפי ערים וגילו שצ'יפס הוא הקונצנזוס הבלתי מעורער וכובש את המקום הראשון בכל עיר, מלבד עפולה, בה פיצה נמצאת במקום הראשון. באזור המרכז נמצא ההמבורגר במקום השני, בצפון כובשים הסושי והנודלס את פסגת הטבלה ובדרום נוכחות חזקה של שווארמה.

מתברר שבבירת העמק פחות מתלהבים מצ'יפס | צילום: shutterstock

כמו כן, המאפה הפופולרי ביותר הוא קרואסון חמאה, המשקה האלכוהולי המוזמן ביותר הוא שישיית בירה והמועדפות הן סטלה, קורונה וגולדסטאר. וטעם הגלידה האהוב ביותר הוא שוקולד לבן- עוגיות. עוד התגלה כמה ישראלים התמכרו לטרנדים בשנה החולפת: נמכרו מעל ל- 100,000 יחידות של רולאפס בטעמים תות ופירות ומעל ל55,000 יחידות של ארטיק קראנץ׳ קורנפלקס.

השפעת המלחמה על הצרכנות הישראלית

עם פרוץ המלחמה ניכר שינוי בהתנהגות הצרכנית וניכר כי הישראלים עברו לרכוש מוצרים חיוניים על חשבון מוצרי פינוק ופנאי. המלחמה העלתה משמעותית ביקוש לקטגוריות כמו ציוד לחיילים שרשם עלייה של 300 אחוזים, תרופות הרגעה עם עלייה משמעותית של 1700 אחוזים, ומוצרים לבית. לעומת אלה, נרשמה ירידה בקטגוריות אחרות כגון איפור שרשם ירידה של שלושים אחוזים מתחילת המלחמה.

איפור

כבר לא מזמינים איפור כמו פעם | צילום: shutterstock