בכלל בלי טוסטר: המדריך המלא לטוסט מחבת מושלם

טוסט מחבת הוא מסוג הדברים שברגע שאתה מגלה אותם אי אפשר לחזור אחורה. אז לטובת כל מי שעדיין לא ראה את האור, ריכזנו לכם את כל הטיפים לטוסט מחבת מושלם. תדליקו את הגז

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/23 15:28 ט בטבת התשפד

בכלל בלי טוסטר: המדריך המלא לטוסט מחבת מושלם
טוסט מחבת, צילום: Carey Jaman,Shutterstock

כשאומרים לבן-אדם ממוצע להכין טוסט הדבר הראשון שהוא עושה זה לשלוף את הטוסטר, סך הכל זה נשמע פעולה הגיונית, אבל אני פה כדי לשנות לכם סדרי עולם: אם תפתחו קצת את הראש תגלו עולם חדש של טוסטים ואני מבטיחה לכם שאי-אפשר לחזור מזה אחורה. אז כמו שהוא נשמע, טוסט מחבת זה טוסט שמכינים על מחבת, וכדי שהוא יצא מושלם ריכזנו לכם את כל הטיפים הקטנים שהופכים את הביס לאחד מושלם, מוכנים?

הלחם

בטוסט מחבת סוג הלחם הוא קריטי, בניגוד לטוסטר שם אפשר לשים פחות או יותר הכל, במחבת הלחם עובר טיגון איטי ולא שוט נמעך מהחום, ולכן חשוב לבחור בלחם פרוס. לדעתי הכי טוב זה לחם מחמצת איכותי, אבל גם לחם פרוס רגיל יעשה את העבודה.

חמאה

מה שהופך טוסט חמאה לגורמה היא מלכת המטבח, הדבר שמשפר כל דבר. אני כמובן מדברת על חמאה. שניגשים להכין טוסט חשוב למרוח חמאה על הלחם מבחוץ, כמובן שגם מבפנים חמאה אף פעם לא מזיקה, אבל המריחה על הצדדים החיצוניים היא מה שתשרג לכם את כל העסק 10 רמות למעלה.

הטיגון

מכירים את המשפט "לכל סיר יש מכסה אבל אני מחבת"? אז בטוסט שלנו גם למחבת יש מכסה. כדי שהגבינה תימס כמו שצריך מצד אחד, והלחם לא יחרך מבחוץ מצד שני צריך לטגן את הלחם בצורה מחושבת. תניחו את הלחם מכל צד למשהו כמו 3 דק, על אש נמוכה ועם מכסה למחבת! חשוב מאוד, המכסה כולא את האדים וממיס את הגבינה.

ממרחים

טוסט קלאסי זה נחמד, לא תמצאו אותנו מדברים רעה על גבינה צהובה וקטשופ, אבל אנחנו בכל זאת פה כדי לספק חוויה טובה יותר, וטוסט איכותי צריך גם תוספות טובות. אז כמו שאמרתי- חמאה זה תמיד התחלה טובה. מעבר לזה בגזרת הממרחים יש לי 2 המלצות עיקריות- אם אתם אנשים של עגבניות תקחו את הרסק ושדרגו אותו מעט עם שמן זית ותבלינים, את הקטשופ תשאירו לילדים. אם האופציה השנייה (ולדעתי העדיפה) היא שכבה נדיבה של גבינת שמנת איכותית. מעבר לזה לא פגשתי טוסט שפסטו עשה לו רע, תעשו עם המידע הזה מה שאתם רואים לנכון.

תוספות

אחרי שמרחתם את הממרח הרצוי הגיע הזמן לשרג. גבינה היא כמובן זה לב ליבה של הטוסט. מעבר לצהובה הקלאסית גם מוצרלה תעבוד פה נהדר. אבל השוס האימיתי הוא הירקות- זיתים איכותיים, פטריות טריות או בצל מטוגן יתנו לכם להרגיש כאילו אתם באיטלקית הטובה ביותר באוזר. תאמינו לי.