חדש על המדף ארוחת צהריים בדקה: פסטרמה בקר חדשה שאפשר לשים בסנדוויץ'

אם אתם ממהרים לעבודה ואין לכם זמן להכין ארוחת צהריים, הפסטרמה החדשה בטעם בקר של "יחיעם" היא פיתרון מושלם: מכניסים לסנדוויץ' ויש לכם ארוחה מוכנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 17:09 ח בטבת התשפד

ארוחת צהריים בדקה: פסטרמה בקר חדשה שאפשר לשים בסנדוויץ'
פסטרמה בקר בסגנון רומני, צילום: Sell360pro

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש: פסטרמה בקר בסגנון רומני. הפסטרמה החדשה עשויה מנתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס. הפסטרמה מכילה 16% חלבון ל-100 גרם והיא דלה בשומן, 3% בלבד. הפסטרמה החדשה מצטרפת לסדרת הפסטרמות המצליחה של מעדני יחיעם, בהם פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו על האש, פסטרמה הודו מעושנת ועוד, כולל פסטרמות 100% רכיבים טבעיים. כל הנקניקים ללא גלוטן והם משווקים באריזות נוחות של 250 גרם.

פסטרמה חדשה של מעדני יחיעם

לאחרונה השיקה "מעדני יחיעם" 3 מעדני בשר חדשים בסדרת נקניקי הפרמיום: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. עוד משווקת יחיעם מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ, קורנדביף, פרושוטו עגל ועוד.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם: "בד ובד עם המאמץ המלחמתי, אנו שמחים להביא לצרכן פסטרמה חדשה ומשובחת, מנתחי בשר איכותיים ובטעם עשיר ומיוחד, המיוצרת בתנאי בוטיק במפעלנו שבגליל".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר: 28.90-30.90 שקלים לאריזת 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.